مرور دوره 13, شماره 49 بر اساس موضوع "شبکههای اجتماعی"
در حال نمایش موارد 1 - 2 از 2
- 
بررسی میزان رضایت کاربران شبکههای اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه در شهر تهران (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2018-02-20)این تحقیق پیرامون میزان رضایت کابران از شبکههای اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه در شهر تهران است. در این پژوهش، تهران به پنج منطقۀ غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز تقسیم شد و از هر منطقه، با توجه به جمعیت، وسعت و تراکم با روش ...
 
- 
تاثیر تلویزیون در شکلدهی به مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری در ایران با توجه به ظهور شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2018-02-20)با گسترش شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل، عملاً این دست از رسانهها جایگزین بسیاری از رسانههای سنتی از جمله تلویزیون شده است. با این وصف، این سؤال مطرح میشود که برای تلویزیون از بُعد سیاسی و تأثیری که پیشتر در انتخابات ...
 



