مرور دوره 10, شماره 37 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
بررسی مصرف تظاهری و عوامل موثر بر آن در شهر تهران (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2015-02-20)امروزه ما در محاصرهی شگفت انگیز مصرف کالاها و اشیای مادی قرار گرفتهایم.گرچه تا پیش ازاین مصرف کالاهای مختلف در راستای نیازهای اقتصادی بوده است، اما امروزه افراد ازکالاهای مختلف نه برای رفع نیازهای خود، بلکه از آنها برای ...
 
- 
نشانه شناسی تبلیغات مجلات سبک زندگی؛ (مطالعه موردی مجلات زندگی ایده آل، زندگی آرمانی، زندگی ایرانی) (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2015-02-20)سبک زندگی مفهومی است که با انتخاب شدن زندگی روزمره معنا مییابد، بدینترتیب که برخلاف جوامع سنتی که افراد جایگزین و بدیل اندکی در میان برنامههای زندگی داشتند، در جامعهی معاصر به واسطهی اهمیت یافتن خود و مسئولیت شخصی ...
 
- 
نقش ارتباطات در توسعهی مالزی: پیشینهی تاریخی، نظام حقوقی و چشمانداز آتی (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2015-02-20)هدف این مقاله تحلیل ساختار و نظام ارتباطی مالزی و بررسی تأثیر آن در فرآیند توسعهی این کشور، به ویژه پس از استقلال است. در واقع از آنجایی که مالزی همواره به عنوان یکی از الگوهای موفق توسعه در بین کشورهای درحال ...
 
- 
تحلیل رابطه بین ارزش های زیست محیطی و نگرش نوین زیست محیطی (مطالعه موردی: ارومیه) (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2015-02-20)مقالهی حاضر رابطهی بین ارزشها و نگرشهای زیستمحیطی را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داده است. برای بررسی تجربی رابطهی میان دو متغیر، از روش پیمایش استفاده شده است. با توجه به ادبیات موضوع، متغیر ارزش زیستمحیطی بر ...
 
- 
تحلیل دریافت افراد دارای معلولیت از تصاویر بازنمایی شده از آنها در فیلم های سینمایی "با تاکید بر فیلم های میم مثل مادر، شهر زیبا و زمانی برای دوست داشتن" (انجمن مطالعات فرهنگی و ارتباطات, 2015-02-20)این تحقیق در پی تحلیل دریافت افراد دارای معلولیت جسمی – حرکتی از تصاویر بازنمایی شده از آنها در سه فیلم: میم مثل مادر اثر رسول ملاقلیپور،شهر زیبا به گارگردانی اصغر فرهادی و زمانی برای دوست داشتن ابراهیم فروزش است. مخاطبان ...
 



