مرور دوره 3, شماره 7 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
بررسی استفاده از «آینه» در پیشبرد بیان سینمایی پست مدرنِ فیلم «قوی سیاه» ساخته «دارن آرونوفسکی
(دانشگاه دامغانDamghan University, 2019-08-23)
-
بررسی تطبیقی داستان چهارم عزاداران بیل و فیلم گاو بر اساس رویکرد نوشکلگرایی(Neo-Formalism)
(دانشگاه دامغانDamghan University, 2019-08-23)
-
بررسی تطبیقی منظره نگاری نگارگری مکتب تبریز ایلخانی و مکتب شیراز تیموری
(دانشگاه دامغانDamghan University, 2019-08-23)
-
بررسی دید پیرامونی حشرات و قیاس آن در آثار علمی و هنری
(دانشگاه دامغانDamghan University, 2019-08-23)
-
تخیلشناسی شعر و نقاشی "ضامن آهو "در آثار سلیمی تونی و محمود فرشچیان (بر اساس نظریهی ژیلبردوران)
(دانشگاه دامغانDamghan University, 2019-08-23)
-
خوانش دو اثر نقاشی قهوه خانه ای با موضوع مصیبت کربلا بر اساس نظریهی شمایلشناسی" اروین پانوفسکی"
(دانشگاه دامغانDamghan University, 2019-08-23)
-
سینمای پست مدرن در تقابل با سینمای مدرن: سگمنت در مقابل اپیزود
(دانشگاه دامغانDamghan University, 2019-08-23)
-
مقایسه تطبیقی ساختار روایی شاهزاده پارس: شنهای زمان و گرشاسپ: سرآغاز حماسه
(دانشگاه دامغانDamghan University, 2019-08-23)



