مرور دوره 3, شماره 11 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
بررسی رابطه رفتار شهروندی سازمانی استادان با عملکرد آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-05-21)پژوهش حاضر به منظور بررسی ارتباط بین رفتار شهروندی سازمانی استادان و عملکرد آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب انجام گرفته است. در این تحقیق رفتار شهروندی سازمانی از الگویی به نام البرت مورهن اورگان استفاده شده که ...
-
بررسی رابطه مهارت های سه گانه (فنی، انسانی، ادراکی) مدیران با اثر بخشی آن ها از نظر دبیران دبیرستان های دخترانه شهر ساری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-05-21)عملکرد مدیران در سازمان ها برای انجام رسالت و مسئولیتها و تحقق اهداف سازمان بالاخص در نظام آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین سازمان در هر جامعه به لحاظ تاثیری که بر عملکرد سایر عوامل سازمانی دارد، مورد توجه صاحب نظران بوده ...
-
تعیین تاثیر آموزش راهبردهای فراشناخت بر سواد خواندن دانش آموزان دختر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-05-21)این مقاله با هدف بررسی تاثیر آموزش راهبردهای فراشناخت بر سواد خواندن دانش آموزان پایة چهارم تهیه شده است. جامعه مورد مطالعه در این تحقیق کلیه دانش آموزان دختر پایة چهارم شهر تهران درسال تحصیلی 89-1388 است. به عنوان حجم ...
-
مدیریت در قرآن کریم
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-05-21)مدیریت به صورت کلی از دشوارترین و در عین حال از ظریف ترین کارهای انسانی است که برای خود ویژگیهایی دارد. چه بسا فقدان یکی از این خصوصیات، مایه رکود کار و نابسامانی اوضاع قلمرو مدیریت میشود. افراد ناوارد، مدیریت را کاری ...
-
مقایسه مدیریت مشتری محور در نظام آموزش عالی دولتی با خصوصی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2012-05-21)مدیریت مشتری محور، یکی از ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر، پاسخ گوی مسائل کیفیت و انتظارات مشتری در سازمان ها شناسایی شده است. نظام آموزش عالی نیز می تواند با به کارگیری این راهبرد، بستری را در راستای بهبود کیفیت خدمات و ارتقاء ...



