نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکاویانی, حسینfa_IR
dc.contributor.authorمظلومی, نادرfa_IR
dc.contributor.authorمحمدیان, محمودfa_IR
dc.contributor.authorضرغام, حمیدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:16:18Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:16:18Z
dc.date.available1399-07-09T05:16:18Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:16:18Z
dc.date.issued2015-05-22en_US
dc.date.issued1394-03-01fa_IR
dc.date.submitted2015-03-15en_US
dc.date.submitted1393-12-24fa_IR
dc.identifier.citationکاویانی, حسین, مظلومی, نادر, محمدیان, محمود, ضرغام, حمید. (1394). طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی, 7(13), 7-7.fa_IR
dc.identifier.issn2008-6237
dc.identifier.issn2476-5287
dc.identifier.urihttp://jem.journals.umz.ac.ir/article_1102.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/278551
dc.description.abstractعلیرغم رایج بودن مفهوم استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی و استفاده روزافزون از استراتژی مذکور تاکنون مطالعات نظری جامع و مانعی در این حوزه انجام نشده است و خلاء وجود الگویی علمی و معتبر در این حوزه شدیداً احساس می‎شود. ما با هدف طراحی الگویی جهت بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی این مطالعه را انجام دادیم و با استفاده از نظریه داده‎بنیاد و پس از انجام مصاحبه عمیق با 18 نفر از خبرگان حوزه بانکداری و بیمه، به تعیین مولفه‎های الگو و روابط بین آنها پرداختیم. الگوی طراحی شده به سازمانهای فعال در حوزه‎های مختلف و بطور خاص حوزه مالی کمک می‎نماید درک بهتری در زمینه کانالهای توزیع داشته باشند و به هنگام تصمیم‎گیری در خصوص طراحی کانالهای توزیع و استفاده از استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی با مدنظر قرار دادن مولفه‎ها و عوامل تشکیل دهنده الگو به‎گونه‎ای عمل نمایند که ضمن بهره‎گیری از مزایای افزایش تعدد کانالهای توزیع، از مسائل و مشکلات آن دوری گزینند.fa_IR
dc.format.extent291
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه مازندرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Mazandaranen_US
dc.relation.ispartofپژوهشنامه مدیریت اجراییfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Executive Managementen_US
dc.subject"نظریه داده بنیاد"fa_IR
dc.subject"کانال توزیع"fa_IR
dc.subject"استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی"fa_IR
dc.subjectاستراتژی های بازار یابی و برندfa_IR
dc.titleطراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار گروه مدیریت دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue13
dc.citation.spage7
dc.citation.epage7


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد