طراحی الگوی بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی
(ندگان)پدیدآور
کاویانی, حسینمظلومی, نادرمحمدیان, محمودضرغام, حمیدنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
علیرغم رایج بودن مفهوم استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی و استفاده روزافزون از استراتژی مذکور تاکنون مطالعات نظری جامع و مانعی در این حوزه انجام نشده است و خلاء وجود الگویی علمی و معتبر در این حوزه شدیداً احساس میشود. ما با هدف طراحی الگویی جهت بکارگیری استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی در سازمانهای مالی این مطالعه را انجام دادیم و با استفاده از نظریه دادهبنیاد و پس از انجام مصاحبه عمیق با 18 نفر از خبرگان حوزه بانکداری و بیمه، به تعیین مولفههای الگو و روابط بین آنها پرداختیم. الگوی طراحی شده به سازمانهای فعال در حوزههای مختلف و بطور خاص حوزه مالی کمک مینماید درک بهتری در زمینه کانالهای توزیع داشته باشند و به هنگام تصمیمگیری در خصوص طراحی کانالهای توزیع و استفاده از استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی با مدنظر قرار دادن مولفهها و عوامل تشکیل دهنده الگو بهگونهای عمل نمایند که ضمن بهرهگیری از مزایای افزایش تعدد کانالهای توزیع، از مسائل و مشکلات آن دوری گزینند.
کلید واژگان
"نظریه داده بنیاد""کانال توزیع"
"استراتژی کانالهای توزیع ترکیبی"
استراتژی های بازار یابی و برند
شماره نشریه
13تاریخ نشر
2015-05-221394-03-01
ناشر
دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی دانشگاه علامه طباطباییاستادیار گروه مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی
استادیار گروه مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی
دانشیار گروه مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی
شاپا
2008-62372476-5287




