دوره 7, شماره 13
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی رابطه بین استراتژی ها، توانمندسازها و قابلیت های فرایند مدیریت دانش با توانمندسازی کارکنان
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)هدف پژوهش حاضر، تعیین تأثیر استراتژی ها، توانمندسازها، و قابلیت های فرایند مدیریت دانش بر توانمندی کارکنان میباشد. جامعه آماری پژوهش، شرکتهای کوچک و متوسط فعال در شرق استان مازندران با بیش از 42 ماه فعالیت میباشند. تعداد ...
-
رویکرد پویایی سیستمها به نظامهای سنجش عملکرد؛ بررسی مدل تعالی H3SE در صنعت پتروشیمی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)سیستمهای ایمنی و بهداشت حرفهای نقشی حساس و بیبدیل در توسعه پایدار در صنایع سنگین و پرخطر ایفا مینمایند. طی سالیان اخیر ارزیابی و مدیریت عملکرد واحدهای HSE از جمله دغدغههای مدیران صنایع پرخطر محسوب شدهاست. هدف از ...
-
بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)استراتژی بازار انبوه، معمولا دریک بازار رقابتی شانس کمتری برای موفقیت دارد. با بخشبندی یک بازار ناهمگن به تعدادی بازار کوچکترو همگن می توان انتظار داشت که منابع به روشی کاراتر استفاده شود. هدف این مطالعه مدلسازی ریاضی ...
-
طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم هدف این تحقیق طراحی یک مدل رشد سازمانی در صنعت قطعه سازی خودرو با استفاده از رویکرد پویایی سیستم می باشد. بدین منظور با مطالعات نظری ...
-
شناسایی و تبیین اهداف راهبردی کارت امتیازی متوازن در صنعت بانکداری ایران
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)کارت امتیازی متوازن یکی از ابزارهای نظاممند مدیریتی است که ابتدا در اندازهگیری عملکرد و سپس بهعنوان الگویی کارآمد در مدیریت استراتژیک مورد استفاده قرار گرفته است. این پژوهش بهدلیل اهمیت تدوین استراتژی برای یکی از بخشهای ...
-
تأثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با بهرهگیری از ظرفیتهای بازاریابی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2015-05-22)امروزه بدلیل افزایش رقابت و پیچیده شدن فعالیتهای رقبا، شرکتها بایستی بیشتر از قبل به بررسی همهجانبه سازمان خود بپردازند. هدف این تحقیق بررسی میزان تاثیر هوشسازمانی بر عملکردسازمان با توجه به ظرفیتهای بازاریابی در ...



