دوره 11, شماره 21
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر یادگیریمداری بر عملکرد محصول جدید: تبیین نقش واسط قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2019-08-23)علیرغم ضرورت یادگیریمداری در توسعه محصول جدید، مطالعات اندکی چگونگی این ارتباط را از طریق متغیرهای میانجی بالقوه بررسی کردهاند. لذا هدف از این مطالعه بررسی نقش میانجی قابلیت دوسو توانی و چابکی سازمانی در رابطه مذکور ...
-
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای موفقیت در مذاکره تجاری با روسها
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2019-08-23)شناخت و بهکارگیری شاخصهای موفقیت در مذاکرات، لازمه موفقیت در فرآیند هر مذاکره تجاری بینالمللی است. هدف از پژوهش حاضر، شناسایی و اولویتبندی شاخصهای موفقیت در فرآیند مذاکرات تجاری بینالمللی با تجار روسیه از منظر تجار ...
-
بررسی اثر استفاده از شبکههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری(مورد مطالعه:کسب و کارهای موجود در صنف آرایشی و بهداشتی استان قزوین)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2019-08-23)ظهور شبکههای اجتماعی، مشتریان و صاحبین مشاغل را به هم نزدیک کرده است و بسیاری از مشاغل به استفاده از این شبکهها روی آوردهاند. این تحقیق با هدف بررسی تاثیر استفاده از شبکههای اجتماعی بر عملکرد مدیریت روابط با مشتری و ...
-
خلق مزیت رقابتی: واکاوی ابعاد مدیریت منابع انسانی سبز بر مدیریت زنجیره تأمین سبز با نقش تعدیلگری نوجویی سبز در شرکتهای صنعتی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2019-08-23)هدف اصلی مدیریت زنجیره تأمین شناسایی تأمینکنندگان و توزیعکنندگان مناسب و حمایت از آنها برای افزایش کارایی عملیات انتقال محصول به هدفهای موردنظر با هدف کاهش هزینههای عملیاتی شرکت است. مدیریت زنجیره تأمین سبز یکی از ...
-
واکاوی ارزش لذت گرایی و فایده گرایی در خریدهای برخط
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2019-08-23)در پی گسترش کسب و کارهای الکترونیکی، تبیین ارزش ادراکی و بررسی چگونگی تاثیر آن بر رفتار خرید برخط مشتریان یکی از موضوعات مورد توجه در تحقیقات علمی و همچنین چالشی در تصمیم گیریهای کاربردی مدیران در مقام عمل می باشد. به نظر ...
-
بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگنبودن مصرفکنندگان بر تمایل به جایگاهیابی مجدد برند
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2019-08-23)جایگاهیابی مجدد برند به عمل اصلاح یا تغییر یک برند فعلی در پاسخ به شرایط بازار گفته میشود. هدف این مطالعه بررسی نقش ناهمخوانی برند و ناهمگنبودن مصرفکنندگان بر تمایل شرکتها به جایگاهیابی مجدد برند است. برای این هدف ...
-
متد تعیین مسیرپرریسک در بین مسیرهای چندگانه فرآیند کسب وکار
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2019-08-23)در هر فرآیند کسبوکار، مسیرهای متعددی وجود دارد. هر موردکاری متناسب با نتیجه تصمیم در فعالیتهای تصمیمگیری، یکی از این مسیرها را طی میکند. هر مسیر فرآیندی متناسب با ریسک فعالیتهای روی آن مسیر، دارای ریسک مشخصی است. هر ...



