مرور 7.1, شماره 25 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی و تعیین اولویت های سرمایه گذاری صنعتی کشوربااستفاده از تکنیک تاکسونومی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2007-08-23)شناخت تخصص تجاری(مزیت مطلق) و تخصص تولیدی (مزیت نسبی)، برای سیاستگذاری صحیح در هدایت منابع کمیاب اقتصادی به بخشهای کارا و تشویق صادرات، برای دستیابی به توسعهی اقتصادی لازم و ضروری است و اساس برنامه ریزهای رشد راتشکیل ...
-
عوامل تعیین کنندهی ارزش ویژهی برند کفش ورزشی در میان گروه سنی جوانان
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2007-08-23)یکی از قابلیتها یا شایستگیهای لازم برای موفقیت در عرصههای رقابت، برخورداری از دانش و مهارت بازاریابی در بنگاههای اقتصادی است. به وضوح میتوان دریافت که یکی از عوامل تأثیرگذار بر کم فروغ بودن بنگاههای کشور از لحاظ ...
-
اندازه گیری کارایی شرکتهای سرمایه گذاری با استفاده از تحلیل پوششی داده ها در سازمان بورس اوراق بهادار تهران
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2007-08-23)اندازه گیری کارایی شرکتهای سرمایه گذاری نه تنها برای محققان، بلکه برای مدیران مالی و سرمایه گذاران موضوعی مهم است که خرید سهام این شرکتها را برای کاهش ریسک سرمایه گذاری مدّ نظر دارد . هدف تحقیق حاضر این است که با استفاده ...
-
بررسی تأثیر عملکرد شوراهای شهر بر اثربخشی شهرداریها (مطالعهی موردی:شورای اسلامی شهر و شهرداری آباده)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2007-08-23)بدون تردید سیاستگذاری و مدیریت شهرها بدون مشارکت مردم و به کارگیری روشهای نوین مدیریت امکان پذیر نیست.شورای شهر یکی از نهادهایی است که با حضور نمایندگان شهروندان، مشارکت مردم را در سیاستگذاری و مدیریت شهری فراهم می کند ...
-
بررسی رابطه ی بازده سهام و معیارهای ارزیابی عملکرد
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2007-08-23)بازده سهام شرکتها معیار با اهمیتی در تصمیم گیری های مالی است. هدف اصلی این مقاله بررسی رابطه بین بازده سالانهی سهام و چند معیار ارزیابی عملکرد شامل ارزش افزودهی اقتصادی ، میزان بازده حقوق صاحبان سهام، میزان بازده داراییها ...
-
بررسی تأثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آنها(مورد پژوهشی: مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2007-08-23)ایکر (1991) معتقد است که ذهنیت ها و برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری مبنای تصمیم به خرید و اعتماد به نام تجاری را شکل می دهند. در این تحقیق، تاثیر برداشت های از نام تجاری (شامل: ضمانت نامه، هویت فردی، هویت اجتماعی، و ...



