آسیبشناسی برنامه بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مدل سهشاخگی
(ندگان)پدیدآور
رحیمی, محمدرضاسلماس نیا, علینوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
از یک طرفحضور ایران بعنوان عضو ناظر در سازمان تجارت جهانی و از طرف دیگر رشد بانکهای خصوصی منجر به مواجهه بانکهای ایران با محیط رقابتی شدهاند. بقا در چنین محیطی، سازوکارها و استراتژیهای خاص خود را میطلبد. از جمله این ابزارها میتوان به برنامه بازاریابی جهت رسیدن به یک مزیت رقابتی پایدار اشاره کرد. در این تحقیق بمنظور آسیبشناسی برنامه بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران از مدل سهشاخگی شامل ابعاد ساختاری، زمینهای و محتوایی استفاده میشود. در این ارتباط، پرسشنامهای بر اساس الگوی سهشاخگی تهیه میشود که روایی و پایایی آن به ترتیب از طریق خبرگان و آلفای کرونباخ سنجیده میشود. نتایج تحقیق نشان میدهد که بانک توسعه صادرات ایران در هر سه مؤلفه وضعیت نامناسبی دارد.
کلید واژگان
آسیب شناسیالگوی سهشاخگی
بازاریابی
بانک توسعه صادرات ایران
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2016-03-201395-01-01
ناشر
دانشگاه قمQom University
سازمان پدید آورنده
کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایران.استادیار مهندسی صنایع، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم، قم، ایران.




