نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرحیمی, محمدرضاfa_IR
dc.contributor.authorسلماس نیا, علیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:15:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:15:57Z
dc.date.available1399-07-09T05:15:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:15:57Z
dc.date.issued2016-03-20en_US
dc.date.issued1395-01-01fa_IR
dc.date.submitted2015-07-16en_US
dc.date.submitted1394-04-25fa_IR
dc.identifier.citationرحیمی, محمدرضا, سلماس نیا, علی. (1395). آسیب‌شناسی برنامه بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مدل سه‌شاخگی. مدیریت مهندسی و رایانش نرم, 2(1), 31-48. doi: 10.22091/jemsc.2016.764fa_IR
dc.identifier.issn2538-2675
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22091/jemsc.2016.764
dc.identifier.urihttp://jemsc.qom.ac.ir/article_764.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/278424
dc.description.abstractاز یک طرفحضور ایران بعنوان عضو ناظر در سازمان تجارت جهانی و از طرف دیگر رشد بانک‌های خصوصی منجر به مواجهه بانک‌های ایران با محیط رقابتی شده‌اند. بقا در چنین محیطی، سازوکارها و استراتژی‌های خاص خود را می‌طلبد. از جمله این ابزارها می‌توان به برنامه بازاریابی جهت رسیدن به یک مزیت رقابتی پایدار اشاره کرد. در این تحقیق بمنظور آسیب‌شناسی برنامه بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران از مدل سه‌شاخگی شامل ابعاد ساختاری، زمینه‌ای و محتوایی استفاده می‌شود. در این ارتباط، پرسشنامه‌ای بر اساس الگوی سه‌شاخگی تهیه می‌شود که روایی و پایایی آن به ترتیب از طریق خبرگان و آلفای کرونباخ سنجیده می‌شود. نتایج تحقیق نشان می‌دهد که بانک توسعه صادرات ایران در هر سه مؤلفه وضعیت نامناسبی دارد.fa_IR
dc.format.extent995
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه قمfa_IR
dc.publisherQom Universityen_US
dc.relation.ispartofمدیریت مهندسی و رایانش نرمfa_IR
dc.relation.ispartofEngineering Management and Soft Computingen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22091/jemsc.2016.764
dc.subjectآسیب شناسیfa_IR
dc.subjectالگوی سه‌شاخگیfa_IR
dc.subjectبازاریابیfa_IR
dc.subjectبانک توسعه صادرات ایرانfa_IR
dc.titleآسیب‌شناسی برنامه بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از مدل سه‌شاخگیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مهندسی صنایع، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم، قم، ایران.fa_IR
dc.citation.volume2
dc.citation.issue1
dc.citation.spage31
dc.citation.epage48


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد