مقایسه «عمل به باورهای دینی» و «راهبردهای کنار آمدن با مشکل» در دانشآموزان مدارس غیرانتفاعی مذهبی و معمولی دخترانه شهر تهران
(ندگان)پدیدآور
عزیزی, سمیهسادات صادقی, منصورهمظاهری, محمدعلیفیاضبخش, محمدعلینوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
پژوهش حاضر با هدف ارزیابیتأثیرگذاری رویکردهای مذهبی و معمولی مدارس در ابعاد دینداری دانشآموزان و کاربرددین در زندگی آنان طراحی و اجرا گردید. به این منظور از بین مدارس غیرانتفاعیدخترانه شهر تهران، دو دبیرستان با رویکرد مذهبی و دو دبیرستان با رویکرد معمولیبا استفاده از روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شده و دانشآموزان پایه اول و سومآنها به تکمیل 
کلید واژگان
تربیت دینیکنارآمدن با مشکل
مدارس مذهبی و معمولی
شماره نشریه
25تاریخ نشر
2012-11-211391-09-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
- کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه شهید بهشتی(نویسنده مسئول) msm.azizi@gmail.com- دکترای روانشناسی تربیتی، پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی
- دکترای روانشناسی بالینی، دانشکده روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی
- دکترای روانشناسی تربیتی، دانشکده روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی
شاپا
2538-31832538-3191




