نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعزیزی, سمیهfa_IR
dc.contributor.authorسادات صادقی, منصورهfa_IR
dc.contributor.authorمظاهری, محمدعلیfa_IR
dc.contributor.authorفیاض‏بخش, محمدعلیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:15:36Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:15:36Z
dc.date.available1399-07-09T05:15:36Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:15:36Z
dc.date.issued2012-11-21en_US
dc.date.issued1391-09-01fa_IR
dc.date.submitted2011-09-10en_US
dc.date.submitted1390-06-19fa_IR
dc.identifier.citationعزیزی, سمیه, سادات صادقی, منصوره, مظاهری, محمدعلی, فیاض‏بخش, محمدعلی. (1391). مقایسه «عمل به باورهای دینی» و «راهبردهای کنار آمدن با مشکل» در دانش‏آموزان مدارس غیرانتفاعی مذهبی و معمولی دخترانه شهر تهران. فصلنامه روان شناسی تربیتی, 8(25), 56-87.fa_IR
dc.identifier.issn2538-3183
dc.identifier.issn2538-3191
dc.identifier.urihttp://jep.atu.ac.ir/article_2446.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/278316
dc.description.abstract<span style="font-family: '2 Zar'; font-size: 13pt; mso-ascii-font-family: 'Times New Roman'; mso-fareast-font-family: SimSun; mso-hansi-font-family: 'Times New Roman'; mso-ansi-language: EN-US; mso-fareast-language: ZH-CN; mso-bidi-language: FA;" lang="FA" dir="RTL">پژوهش حاضر با هدف ارزیابی<br />تأثیرگذاری رویکردهای مذهبی و معمولی مدارس در ابعاد دینداری دانش‏آموزان و کاربرد<br />دین در زندگی آنان طراحی و اجرا گردید. به این منظور از بین مدارس غیرانتفاعی<br />دخترانه شهر تهران، دو دبیرستان با رویکرد مذهبی و دو دبیرستان با رویکرد معمولی<br />با استفاده از روش نمونه‏گیری در دسترس انتخاب شده و دانش‏آموزان پایه اول و سوم<br />آنها به تکمیل </span>fa_IR
dc.format.extent774
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه روان شناسی تربیتیfa_IR
dc.relation.ispartofEducational Psychologyen_US
dc.subjectتربیت دینیfa_IR
dc.subjectکنارآمدن با مشکلfa_IR
dc.subjectمدارس مذهبی و معمولیfa_IR
dc.titleمقایسه «عمل به باورهای دینی» و «راهبردهای کنار آمدن با مشکل» در دانش‏آموزان مدارس غیرانتفاعی مذهبی و معمولی دخترانه شهر تهرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.department- کارشناس ارشد روان‏شناسی تربیتی دانشگاه شهید بهشتی(نویسنده مسئول) msm.azizi@gmail.comfa_IR
dc.contributor.department- دکترای روان‏شناسی تربیتی، پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.contributor.department- دکترای روان‏شناسی بالینی، دانشکده روان‏شناسی دانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.contributor.department- دکترای روان‏شناسی تربیتی، دانشکده روان‏شناسی دانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue25
dc.citation.spage56
dc.citation.epage87


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد