| dc.contributor.author | کرامتی, محمد رضا | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T05:14:10Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T05:14:10Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T05:14:10Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T05:14:10Z | |
| dc.date.issued | 2007-03-21 | en_US |
| dc.date.issued | 1386-01-01 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | کرامتی, محمد رضا. (1386). تاثیر یادگیرمشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی. مجله روان شناسی و علوم تربیتی, 37(2) | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1025-2835 | |
| dc.identifier.uri | https://jpsyedu.ut.ac.ir/article_25321.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/277831 | |
| dc.description.abstract | رویکرد یادگیری مشارکتی در دهه حاضر از نظر گاه ها ی مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است . بررسی این نظر گاه ها منجر به ارائه الگویی شده که در تحقیق حاضر به اجرا درامده است . جامعه تحقیق دانش آموزان پایه پنجم نواحی هفت گانه شهر مشهد بوده است . با استفاده از روشهای نمونه گیری تصادفی ، تعداد 132 نفر انتخاب شدند آزمون رشد و مهارت های اجتماعی و آزمون پیشرفت تحصیلی ریاضی ابزارهای اساسی تحقیق بوده اند . به منظور تجزیه و تحلیل یافته ها از تحلیل واریانس استفاده شده است . نتایج حاکی از تایر قابل توجه روش یادگیری مشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دختران و پسران بوده است . نتایج تحقیق با بسیاری از نظر گاه های ارایه شده و تحقیقات انجام شده همخوانی دارد . به منظور اجرای موثر روش یادگیری مشارکتی همکاری نویسندگان کتابهای درسی ، تصمیم گیرندگان آموزشی ، معلمان و والدین ضروری است . | fa_IR |
| dc.format.extent | 494 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | مجله روان شناسی و علوم تربیتی | fa_IR |
| dc.title | تاثیر یادگیرمشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.citation.volume | 37 | |
| dc.citation.issue | 2 | |