نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorکرامتی, محمد رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T05:14:10Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T05:14:10Z
dc.date.available1399-07-09T05:14:10Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T05:14:10Z
dc.date.issued2007-03-21en_US
dc.date.issued1386-01-01fa_IR
dc.identifier.citationکرامتی, محمد رضا. (1386). تاثیر یادگیرمشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی. مجله روان شناسی و علوم تربیتی, 37(2)fa_IR
dc.identifier.issn1025-2835
dc.identifier.urihttps://jpsyedu.ut.ac.ir/article_25321.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/277831
dc.description.abstractرویکرد یادگیری مشارکتی در دهه حاضر از نظر گاه ها ی مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است . بررسی این نظر گاه ها منجر به ارائه الگویی شده که در تحقیق حاضر به اجرا درامده است . جامعه تحقیق دانش آموزان پایه پنجم نواحی هفت گانه شهر مشهد بوده است . با استفاده از روشهای نمونه گیری تصادفی ، تعداد 132 نفر انتخاب شدند آزمون رشد و مهارت های اجتماعی و آزمون پیشرفت تحصیلی ریاضی ابزارهای اساسی تحقیق بوده اند . به منظور تجزیه و تحلیل یافته ها از تحلیل واریانس استفاده شده است . نتایج حاکی از تایر قابل توجه روش یادگیری مشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دختران و پسران بوده است . نتایج تحقیق با بسیاری از نظر گاه های ارایه شده و تحقیقات انجام شده همخوانی دارد . به منظور اجرای موثر روش یادگیری مشارکتی همکاری نویسندگان کتابهای درسی ، تصمیم گیرندگان آموزشی ، معلمان و والدین ضروری است .fa_IR
dc.format.extent494
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده روانشناسی و علوم تربیتیfa_IR
dc.relation.ispartofمجله روان شناسی و علوم تربیتیfa_IR
dc.titleتاثیر یادگیرمشارکتی بر رشد مهارتهای اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume37
dc.citation.issue2


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد