مرور دوره 10, شماره 4 بر اساس موضوع ""عملکرد شرکت""
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
رابطه ارزش ویژه برند مبتنی بر دیدگاه مالی، مسئولیت پذیری اجتماعی و عملکرد در شرکت های صنایع غذایی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار, 2018-12-22)امروزه نام تجاری یا برند به عنوان یک ارزش یا دارایی برای شرکتها محسوب میشود. در خصوص ارزش ویژه برند دو دیدگاه مبتنی بر مشتری و مبتنی بر شاخص های مالی وجود دارد و از طرف دیگر مسولیت پذیری اجتماعی می تواند با تاثیر گذاری ...



