| dc.contributor.author | جمشیدی, حسن | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T04:32:03Z | fa_IR | 
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T04:32:03Z |  | 
| dc.date.available | 1399-07-09T04:32:03Z | fa_IR | 
| dc.date.available | 2020-09-30T04:32:03Z |  | 
| dc.date.issued | 2011-03-21 | en_US | 
| dc.date.issued | 1390-01-01 | fa_IR | 
| dc.date.submitted | 2015-12-09 | en_US | 
| dc.date.submitted | 1394-09-18 | fa_IR | 
| dc.identifier.citation | جمشیدی, حسن. (1390). تفکر محورى و پژوهشگرى در آموزش. حوزه, 28(160159), 316-344. | fa_IR | 
| dc.identifier.uri | http://jh.isca.ac.ir/article_644.html |  | 
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/263346 |  | 
| dc.description.abstract | در این نوشتار، آسیبهاى کم توجهى به تفکر و اندیشیدن در نظام آموزشى، و نیز تبدیل شدن فکر نکردن به یک فرهنگ در جامعه تبیین مىشود و بازگشت به آموزشهاى تفکر محور مورد تأکید است. عناصر لازم که زمینه را براى اندیشیدن و واداشتن به تفکر فراهم مىکند، مانند: آگاهى و دانایى، سکوت و کم حرفى، خلوت و درنگ و ارج گذاردن به روشهاى تفکرساز، نیازمند توجه بیشتر است. در متون دینى، اندیشیدن و تفکر کردن جایگاه و منزلتى بس بزرگ دارد و داراى دستاوردهاى ارجمند است که مىتواند پشتوانهاى استوار و محکم براى این رویکرد باشد. | fa_IR | 
| dc.language | فارسی |  | 
| dc.language.iso | fa_IR |  | 
| dc.publisher | پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) | fa_IR | 
| dc.relation.ispartof | حوزه | fa_IR | 
| dc.subject | آموزش | fa_IR | 
| dc.subject | پژوهش | fa_IR | 
| dc.subject | عناصر اندیشه | fa_IR | 
| dc.subject | آثارتفکر | fa_IR | 
| dc.title | تفکر محورى و پژوهشگرى در آموزش | fa_IR | 
| dc.type | Text | en_US | 
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR | 
| dc.citation.volume | 28 |  | 
| dc.citation.issue | 160159 |  | 
| dc.citation.spage | 316 |  | 
| dc.citation.epage | 344 |  |