نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجمشیدی, حسنfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:32:03Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:32:03Z
dc.date.available1399-07-09T04:32:03Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:32:03Z
dc.date.issued2011-03-21en_US
dc.date.issued1390-01-01fa_IR
dc.date.submitted2015-12-09en_US
dc.date.submitted1394-09-18fa_IR
dc.identifier.citationجمشیدی, حسن. (1390). تفکر محورى و پژوهش‏گرى در آموزش. حوزه, 28(160159), 316-344.fa_IR
dc.identifier.urihttp://jh.isca.ac.ir/article_644.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/263346
dc.description.abstractدر این نوشتار، آسیبهاى کم توجهى به تفکر و اندیشیدن در نظام آموزشى، و نیز تبدیل شدن فکر نکردن به یک فرهنگ در جامعه تبیین مى‏شود و بازگشت به آموزشهاى تفکر محور مورد تأکید است. عناصر لازم که زمینه را براى اندیشیدن و واداشتن به تفکر فراهم مى‏کند، مانند: آگاهى و دانایى، سکوت و کم حرفى، خلوت و درنگ و ارج گذاردن به روشهاى تفکرساز، نیازمند توجه بیش‏تر است. در متون دینى، اندیشیدن و تفکر کردن جایگاه و منزلتى بس بزرگ دارد و داراى دستاوردهاى ارجمند است که مى‏تواند پشتوانه‏اى استوار و محکم براى این رویکرد باشد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherپژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم)fa_IR
dc.relation.ispartofحوزهfa_IR
dc.subjectآموزشfa_IR
dc.subjectپژوهشfa_IR
dc.subjectعناصر اندیشهfa_IR
dc.subjectآثارتفکرfa_IR
dc.titleتفکر محورى و پژوهش‏گرى در آموزشfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume28
dc.citation.issue160159
dc.citation.spage316
dc.citation.epage344


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد