نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسعیدا اردکانی, سعیدfa_IR
dc.contributor.authorمیرفخر الدینی, سیدحیدرfa_IR
dc.contributor.authorزارعیان, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:17:24Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:17:24Z
dc.date.available1399-07-09T04:17:24Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:17:24Z
dc.date.issued2009-11-22en_US
dc.date.issued1388-09-01fa_IR
dc.identifier.citationسعیدا اردکانی, سعید, میرفخر الدینی, سیدحیدر, زارعیان, محمد. (1388). ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف. مدیریت بازرگانی, 1(3)fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_20335.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258441
dc.description.abstractبانک‌ها در سال‌های اخیر به علت افزایش رقابت و به منظور حفظ بقا و افزایش سودآوری خویش مجبور به ارایه خدماتی متنوع‌تر و با کیفیت‌تر شده‌اند. به دلیل اهمیت کیفیت خدمات متعالی، همواره این سوال مطرح است که چگونه می‌توان کیفیت خدمات بانکی را مورد ارزیابی قرار داد. به این منظور، پژوهش حاضر با هدف ارزیابی کیفیت خدمات بانکی، در سطح بانک کشاورزی انجام شد. با مطالعه گسترده در ادبیات‌تحقیق، عوامل موثر بر کیفیت خدمات بانکی شناسایی شد. سپس وجود اختلاف نظر میان دیدگاه‌های مشتریان و کارکنان بانک با استفاده از آزمون‌های آماری متعدد، بررسی شد. در ادامه از مدل تحلیل شکاف به منظور ارزیابی کیفیت خدمات بانکی، استفاده گردید. یافته‌های تحقیق بیانگر آن بود که بین دیدگاه کارکنان و مشتریان در مورد کیفیت خدمات ارایه شده در بانک، تفاوت معناداری وجود دارد. با توجه به نتایج پژوهش، عامل «سرعت در ارایه خدمات مورد نیاز مشتریان» به عنوان اولویت‌دارترین مولفه جهت انجام اقدامات اصلاحی، شناسایی گردید.fa_IR
dc.format.extent206
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.subjectادراکاتfa_IR
dc.subjectانتظاراتfa_IR
dc.subjectکارکنان بانکfa_IR
dc.subjectکیفیت خدماتfa_IR
dc.subjectمشتریانfa_IR
dc.titleارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکافfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه یزدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه یزدfa_IR
dc.citation.volume1
dc.citation.issue3


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد