دوره 1, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تدوین مولفههای اصلی آسیبشناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2009-11-22)این پژوهش با هدف تدوین مولفههای اصلی آسیبشناسی مرکز ملی فرش ایران و بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف انجام شد. الگوی مورد نظر جهت آسیبشناسی (الگوی شش جعبهای ویزبورد) از میان 14 الگوی تایید شده آسیبشناسی انتخاب شد. ...
-
قومگرایی در مصرف و رابطه آن با میهنپرستی و گرایشات جهانوطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2009-11-22)قومگرایی مصرف کنندگان به عنوان یکی از عوامل موثر بر تصمیمگیری آنها در خرید محصولات داخلی در مقابل محصولات خارجی، موضوع بسیاری از تحقیقات قرار گرفته است. به همین دلیل، این تحقیق با در نظر گرفتن 230 نفر از دانشجویان دانشگاه ...
-
مدیریت عملکرد و رابطه آن با کیفیت خدمات در شعب بانک ملی شهر اصفهان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2009-11-22)این مطالعه به منظور بررسی رابطه مدیریت عملکرد با کیفیت خدمات بانکی انجام شده است تا از این رهگذر بتوان با بهبود جنبههایی خاص از مدیریت عملکرد، جهت ارتقای کیفیت خدمات بانکها گامهای مؤثری برداشت. برای بررسی مدیریت عملکرد ...
-
ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویتها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2009-11-22)بانکها در سالهای اخیر به علت افزایش رقابت و به منظور حفظ بقا و افزایش سودآوری خویش مجبور به ارایه خدماتی متنوعتر و با کیفیتتر شدهاند. به دلیل اهمیت کیفیت خدمات متعالی، همواره این سوال مطرح است که چگونه میتوان کیفیت ...
-
بررسی تأثیرگذاری عوامل بستهبندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2009-11-22)تحقیق حاضر به دنبال بررسی رابطه میان بستهبندی و رفتار مصرفکنندگان محصولات غذایی، در سطح فروشگاههای زنجیرهای رفاه تهران صورت گرفته است. در این مطالعه با توجه به گستره تحقیق بر آن سعی شد، که میزان تأثیر عوامل مختلف ...
-
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامهریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2009-11-22)با توجه به اهمیت روز افزون برنامهریزی استراتژیک و وجود عواملی که موفقیت فرایند برنامهریزی استراتژیک را تحت تاثیر قرار میدهند، پیش نیاز تدوین و اجرای درست استراتژی برای شرکت ملی گاز ایران، شناسایی این عوامل و لحاظ نمودن ...
-
عوامل موثر درموفقیت همکاریهای مشترک بینالمللی (مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2009-11-22)همکاری مشترک بینالمللی به شرکتها فرصت میدهد تا نسبت به ارتقای مزیت رقابتی و انتقال تکنولوژی جهت افزایش منابع و قابلیتهای سازمانی خود اقدام کنند. سوالات اصلی این پژوهش عبارتند از: 1- چه عواملی در موفقیت همکاری مشترک ...
-
بهرهوری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2009-11-22)بهرهوری نیروی انسانی از موضوعات مورد توجه در تئوری و عمل میباشد، به گونهای که بسیاری از سازمانها ارتقای بهرهوری را در سرلوحه برنامههای خود قرار دادهاند. هدف اکثر سازمانها ایجاد ارزش برای سهامداران است، بنابراین ...



