نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسلیمانی, نفیسهfa_IR
dc.contributor.authorالبدوی, امیرfa_IR
dc.contributor.authorاقدسی, محمدfa_IR
dc.contributor.authorاستادی, بختیارfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:16:46Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:16:46Z
dc.date.available1399-07-09T04:16:46Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:16:46Z
dc.date.issued2017-11-22en_US
dc.date.issued1396-09-01fa_IR
dc.date.submitted2016-12-20en_US
dc.date.submitted1395-09-30fa_IR
dc.identifier.citationسلیمانی, نفیسه, البدوی, امیر, اقدسی, محمد, استادی, بختیار. (1396). رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمه. مدیریت بازرگانی, 9(3), 527-550. doi: 10.22059/jibm.2017.223091.2401fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2017.223091.2401
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_63842.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258245
dc.description.abstractتحقیق حاضر با هدف بررسی رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش­های سازمانی شکل گرفته است. در این مفهوم یکپارچه، فرمول­های CLV وجود ندارند و به تبع مد نظر این تحقیق نیستند. مفهوم یکپارچۀ CLV از چهار مؤلفۀ مبنا، رشد، شبکه و یادگیری تشکیل شده است. ارزش­های سازمانی شامل متغیرهای ارزش کارکنان، ارزش سهامداران و ارزش مشتریان هستند که هر ارزش جداگانه با مؤلفه­های جذب، رضایت و وفاداری سنجیده شده­اند. مدل مفهومی ارائه شدۀ 13­مؤلفه­ای­، از رابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و هر یک از ارزش­های سازمانی شکل گرفته و با یک نمونۀ کاربردی ارزیابی شده است. جامعۀ آماری، واحدهای یک شرکت­ بیمۀ خصوصی در تهران در نظر گرفته شده است که بر اساس نمونه­گیری جامعۀ نامحدود، حجم نمونه 1536 نفر به‎دست آمد. پس از توزیع پرسشنامه و جمع‎آوری داده‎ها، به‎کمک نرم‎افزار SPSS روابط تحلیل شدند. نتایج نشان داد رابطۀ مثبت و معناداری بین مفهوم CLV و هر یک از ارزش­ها وجود دارد؛ به­طوری­که افزایش و کاهش هر­یک از ارزش­ها بر CLV تأثیر مثبت و مستقیم می­گذاردfa_IR
dc.format.extent414
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2017.223091.2401
dc.subjectارزش‌های سازمانیfa_IR
dc.subjectارزش سهامدارانfa_IR
dc.subjectارزش طول عمر مشتری (CLV)fa_IR
dc.subjectارزش کارکنانfa_IR
dc.subjectارزش مشتریانfa_IR
dc.subject30. مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)fa_IR
dc.titleرابطۀ بین مفهوم یکپارچۀ CLV و ارزش‌های سازمانی در بیمهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentبورس هیات علمی دانشگاه بوعلی همدان. دانشجوی دکترای تربیت مدرسfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد مهندسی صنایع، دانشکدۀ مهندسی صنایع و سیستم‎ها، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار مهندسی صنایع، دانشکدۀ مهندسی صنایع و سیستم‎ها، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مهندسی صنایع، دانشکدۀ مهندسی صنایع و سیستم‎ها، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایرانfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue3
dc.citation.spage527
dc.citation.epage550


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد