نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorرحیم نیا, فریبرزfa_IR
dc.contributor.authorفاطمی, زهراfa_IR
dc.contributor.authorهرندی, عطا الهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:16:29Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:16:29Z
dc.date.available1399-07-09T04:16:29Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:16:29Z
dc.date.issued2013-12-22en_US
dc.date.issued1392-10-01fa_IR
dc.date.submitted2013-04-19en_US
dc.date.submitted1392-01-30fa_IR
dc.identifier.citationرحیم نیا, فریبرز, فاطمی, زهرا, هرندی, عطا اله. (1392). بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد). مدیریت بازرگانی, 5(4), 1-20. doi: 10.22059/jibm.2013.50341fa_IR
dc.identifier.issn2008-5907
dc.identifier.issn2423-5091
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2013.50341
dc.identifier.urihttps://jibm.ut.ac.ir/article_50341.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/258152
dc.description.abstractامروزه، ساخت برندی قدرت‌مند، هدف بسیاری از سازمان‌ها از جمله سازمان‌های خدماتی است. با اینکه ساخت برند در صنعت هتلداری اهمیت زیادی دارد، تحقیقات اندکی با رویکرد تجربی در این زمینه انجام شده است. این مقاله با هدف اندازه‌گیری تجربی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری با در نظر گرفتن فرضیة آکر و به منظور شناسایی مهم‌ترین بعد ارزش برند در حوزة هتلداری طراحی شده است. تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردی و براساس روش گردآوری داده‌ها، توصیفی و از نوع پیمایشی است. داده‌های مورد نیاز با پرسشنامه از مشتریان هتل‌های پنج ستارة مشهد جمع‌آوری شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از روش معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج تحقیق نشان می‌دهد کیفیت ادراک شده بعد اصلی در ایجاد ارزش ویژة برند است و تأثیر قابل توجهی بر سایر ابعاد ارزش برند دارد و تعیین‌کننده‌ای قوی در ارزش ویژة برند محسوب می‌شود.fa_IR
dc.format.extent299
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.publisherUniversity of Tehranen_US
dc.relation.ispartofمدیریت بازرگانیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Business Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jibm.2013.50341
dc.subjectارزش ویژة برندfa_IR
dc.subjectآگاهی از برندfa_IR
dc.subjectتداعی برندfa_IR
dc.subjectکیفیت ادراک شدهfa_IR
dc.subjectوفاداری به برندfa_IR
dc.subject31. مدیریت نام و نشان (برند) تجاریfa_IR
dc.subject36. تحلیل مطالعات و تجربیات موردی در حوزه بازاریابیfa_IR
dc.titleبررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتل‌های پنج ستارة کلان‌شهر مشهد)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله علمی پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار گروه مدیریت، دانشکدة علوم اداری و اقتصادی، دانشگاه فردوسی، مشهد، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت سیستم، دانشکدة مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تربیت مدرس، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، دانشکدة مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران.fa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue4
dc.citation.spage1
dc.citation.epage20
nlai.contributor.orcid0000-0002-4536-8947


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد