مرور دوره 2, شماره 4 بر اساس موضوع "رضایتمندی مشتریان"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2011-02-20)رضایت مشتریان از کیفیت خدمات پس از فروش نقش استراتژیک بسیار مهمی در موفقیت و سودآوری شرکتها ایفا میکند. به دلیل اهمیت این موضوع همواره این سؤال مطرح است که چگونه میتوان میزان رضایت از کیفیت این خدمات را در شرکتهای مختلف ...



