مرور دوره 9, شماره 3 بر اساس موضوع "بازاریابی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
شناسایی و دستهبندی ذهنیت کارآفرینان نسبت به قلمرو اکوسیستم بازاریابی بینالمللی با استفاده از روش کیو
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-11-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی ذهنیتها و عقیدههای کارآفرینان نسبت به قلمرو عناصر اکوسیستم بازاریابی بینالمللی است. پژوهش حاضر از نوع آمیخته ـ اکتشافی است که با استفاده از روششناسی کیو انجام شده است. این پژوهش با مشارکت 8 تن از ...



