مرور دوره 9, شماره 1 بر اساس موضوع "اثربخشی تبلیغات تلفن همراه"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی نقش فشار زمانی پیام کوتاه در اثربخشی تبلیغات تلفن همراه با تعدیلگری سن مشتریان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2017-04-21)ارزیابی اثربخشی تبلیغات یکی از مسائل بسیار مهم در قلمرو تبلیغات محسوب میشود. نتایج این ارزیابیها به شناسایی قوتها و ضعفهای تبلیغات کمک شایانی میکند. فشار زمانی پیام کوتاه میتواند یکی از عوامل تأثیرگذار بر این امر ...



