مرور دوره 5, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارائه مدل مفهومی تأثیر موفقیت پیادهسازی مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی در شرکتهای کوچک و متوسط (SMEs)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-03-21)عمدهترین عامل ابهام و پیچیدگی کار مدیران و کارکنان دانشی در پیشبینی راهبردها و جهتگیریهای کلان پیشرفت و توسعه در سازمانها، سرعت و رشد انفجاری "دانش بشر" است؛ ازاینرو، سازمانها در پی شناسایی توانمندسازها، سنجش و ...
-
بررسی نقش میانجی اعتماد و تعهدسازمانی در رابطه بین عدالت سازمانی و رفتارهای شهروندی سازمانی در بیمارستانها
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-03-21)امروزه کارکنان در سازمانهای خدماتی نقش مهمی در تحقق اهداف سازمانها و بهویژه کیفیت خدمات آنها دارند. یکی از انواع سازمانهایی که در آنها کیفیت خدمات نقش بسیار مهمی دارد، بیمارستانها هستند که با انبوه زیادی از بیماران و ...
-
تحلیل خطای هالهای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعهی موردی: تلفن همراه سونیاریکسون)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-03-21)روانشناسی مصرفکننده، یکی از گرایشهای پرطرفدارروانشناسی در سالهای اخیر به شمار میآید که بیش از هر چیز در جستوجوی شناخت و تحلیل رفتارهای مرتبط با مصرف است. از مهمترین زمینههای این علم، بررسی موضوعهایی همچون توقعات، ...
-
رابطه بهکارگیری فناوری RFID بر خلق مزیت رقابتی برای فروشگاههای زنجیرهای تهران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-03-21)اقتصاد آینده، اقتصاد شبکهمحور خواهد بود و شبکهها به مفهوم بازار رقابت کامل، عینیت بیشتری خواهند بخشید. حضور موفق در چنین اقتصادی مستلزم برخورداری از توانمندیهایی است که شناسایی و استفاده از فناوریهای جدید یکی از آنهاست. ...
-
ویژگیهای ارزشآفرین سیستمهای پرداخت همراه از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خدمات سامانه سفیر در بانک توسعه صادرات ایران)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2013-03-21)با ظهور و گسترش شبکههای بیسیم، امروزه نسل جدیدی از کاربردهای بانکداری الکترونیکی پدیدار شدهاند که تحت نام بانکداری موبایلی شناخته میشوند. اینگونه از خدمات در کشور ما در مراحل اولیه بلوغ خود قرار دارند. با وجود تغییرات ...



