مرور دوره 4, شماره 1 بر اساس موضوع "ارزش ویژه نام تجاری"

  • ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیاده‌سازی آن در یک شرکت 

    نیکوکار, غلامحسین؛ اخلاصی, امیر؛ طلوعی, پدرام (دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-03-20)
    سنجش و اندازه‌گیری ارزش ویژه نام تجاری به منظور تعیین جایگاه نام تجاری، همواره از نگرانی‌های شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های ایرانی می‌باشد. هدف از این مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار بر روی "ارزش ویژه نام تجاری" و ارائه مدلی ریاضی ...