مرور دوره 4, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاههای زنجیرهای تهران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-03-20)امروزه بیش از پیش شاهد افزایش اهمیت مشتری مداری، مطرح شدن آن به عنوان مهمترین مزیت رقابتی سازمانها و نقش آن در موفقیت و پیشرفت کسب و کارها هستیم. هدف از این مقاله، زمینه یابی برای توسعه فرهنگ مشتری مداری در فروشگاههای ...
-
بررسی عوامل مؤثر بر هماهنگی کانالهای توزیع چندگانه از منظر عرضهکنندگان
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-03-20)امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدیدار شدن مدلهای جدیدکسب وکار، افزایش سطح رقابت و تغییر خواستهها و انتظارات مشتریان، استفاده از کانالهای توزیع چندگانه و متعدد به سرعت در حال رشد است. استفاده ازکانالهای توزیع متعدد بهرغم ...
-
چارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-03-20)ظهور فناوریهای نوین ارتباطی سبب شد صنعت رسانه از چیرگی شرکتهای بزرگ که تواناییهای مالی بالا و دسترسی به امکانات گران قیمت را داشتند خارج شود و فعالیت شرکتهای کوچک و کارآفرین با استفاده از این فناوریهای جدید و ارزان ...
-
ارائه مدلی ریاضی جهت تعیین ارزش ویژه نام تجاری و پیادهسازی آن در یک شرکت
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-03-20)سنجش و اندازهگیری ارزش ویژه نام تجاری به منظور تعیین جایگاه نام تجاری، همواره از نگرانیهای شرکتها به ویژه شرکتهای ایرانی میباشد. هدف از این مقاله بررسی عوامل تاثیرگذار بر روی "ارزش ویژه نام تجاری" و ارائه مدلی ریاضی ...
-
ارائه مدل عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-03-20)برندسازی در دهه اخیر یکی از مهمترین اولویتهای تحقیقاتی در حوزه مدیریت بازاریابی بوده است. این روند در کشور مادر سالهای اخیر تقویت شده است. نظر به اهمیت نقش کارکنان در انتقال پیمان برند سازمان به مشتریان به ویژه در ...
-
ارتقای فضای کسب و کار جهت دستیابی به چشمانداز اقتصادی: کاربستی بر اساس تکنیکهای تاپسیس و آنتروپی
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-03-20)در سند چشمانداز بیست سالهی ایران بر دستیابی به جایگاه اول اقتصادی منطقه پافشاری شده است، اما رسیدن به این هدف نیازمند ایجاد بسترهای لازم با توجه به شرایط ویژه اقتصادی جهان در عصر حاضر است. یکی از مهمترین بسترها برای ...
-
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی در سازمانهای خدماتی با تأکید بر نقش میانجی رفتارهای شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی مطالعه پیمایشی بانک ملت شهر تهران
(دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-03-20)پژوهش حاضر به منظور بررسی اثر «بازاریابی درونی» بر «بازارگرایی» با توجه به متغیرهای میانجی در بانک ملت شهر تهران بهعنوان یک سازمان خدماتی صورت گرفته است. هدف تحقیق حاضر آن است که یک سو مفهوم «بازاریابی درونی» را بهعنوان ...



