مرور مدیریت بازرگانی بر اساس موضوع

در حال نمایش موارد 1 - 20 از 1743

    موضوع
    "بازاریابی اجتماعی" [1]
    "فرهنگ مصرف" [1]
    "محصولات داخلی" [1]
    "ملی‎گرایی مصرفی" [1]
    "نظریه برخاسته از داده‎ها" [1]
    01. مدیریت راهبردی و اداره امور کسب و کار - مدیریت راهبردی [17]
    02. مدیریت راهبردی و اداره امور کسب و کار - اداره امور کسب و کار [4]
    03. بازاریابی و مسائل بازار - مدیریت راهبردی و عملیاتی بازاریابی [24]
    04. بازاریابی و مسائل بازار - مباحث نوین بازاریابی [23]
    07. تحلیل و بکارگیری نظریه های مدیریت در حوزه کسب و کار ایران [5]
    09. توسعه فرصت های کسب و کار و کارآفرینی [3]
    1. تحلیل محیط رقابت و توسعه و حفظ مزیت رقابتی پایدار [17]
    10. مدیریت صادرات، واردات و مبادلات و تفاهم نامه های بین المللی [8]
    11. اقتصاد بازرگانی و امور مالی و سرمایه گذاری تجاری [3]
    12(3) [1]
    12. مدیریت تکنولوژی و نوآوری های محصولات و خدمات [5]
    14. اخلاق و مسئولیت اجتماعی در موسسات تجاری [9]
    16. توسعه مفهوم و فرهنگ بازارگرایی و مشتری مداری در سازمان های تولیدی و خدماتی [8]
    17. تحلیل نظریات و الگوهای نوین بازاریابی مصرف کننده و صنعتی [5]
    18. مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی و بین المللی [4]