نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحاجی حیدری, نسترنfa_IR
dc.contributor.authorنصر آبادی, محمد بختیارfa_IR
dc.contributor.authorاسمعیلی گیوی, حمیدرضاfa_IR
dc.contributor.authorسلطانی دلگشا, محمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T04:07:14Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T04:07:14Z
dc.date.available1399-07-09T04:07:14Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T04:07:14Z
dc.date.issued2007-09-23en_US
dc.date.issued1386-07-01fa_IR
dc.date.submitted2009-11-06en_US
dc.date.submitted1388-08-15fa_IR
dc.identifier.citationحاجی حیدری, نسترن, نصر آبادی, محمد بختیار, اسمعیلی گیوی, حمیدرضا, سلطانی دلگشا, محمد. (1386). بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران. مطالعات مدیریت صنعتی, 6(17), 23-47.fa_IR
dc.identifier.issn2251-8029
dc.identifier.issn2476-602X
dc.identifier.urihttp://jims.atu.ac.ir/article_4448.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/254933
dc.description.abstractهدف اصلی این پژوهش ایجاد و آزمون مدلی است که درک ما از چگونگی ارزیابی کانال های خرید معمولی و اینترنتی توسط مشتریان و همچنین چگونگی شکل گیری تمایلات خرید و مطلوبیت در خرید اینترنتی و معمولی افزایش می دهد. جامعه آماری این پژوهش خریداران معمولی ده کتاب فروشی معروف شهر تهران و خریداران اینترنتی سایت های عرضه کتاب بودند. پس از جمع آوری اطلاعات به صورت کتابخانه ای و پرسشنامه ای از نرم افزار لیزرل جهت تحلیل مدل و داده ها استفاده گردید. روش تحقیق مورد استفاده این پژوهش نیز پیمایشی – همبستگی است. نتایج بررسی نشان داد که عوامل کیفیت خدمات، کیفیت کالا، ریسک دریافت شده، هزینه تلاش و زمان و سرگرمی به طور متفاوت بر تمایلات خرید کانال معمولی و بر خط تاثیر می گذارند.fa_IR
dc.format.extent4594
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba'i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت صنعتیfa_IR
dc.relation.ispartofIndustrial Management Studiesen_US
dc.subjectتمایلات خریدfa_IR
dc.subjectمطلوبیتfa_IR
dc.subjectکانال خرید معمولی و برخطfa_IR
dc.subjectمعادلات ساختار یافتهfa_IR
dc.subjectتحلیل مسیرfa_IR
dc.titleبررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت سیستم ها دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد، دانشکده مدیریت، دانشگاه امام صادقfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد، دانشکده مدیریت، دانشگاه امام صادقfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت سیستم ها دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume6
dc.citation.issue17
dc.citation.spage23
dc.citation.epage47


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد