مرور دوره 6, شماره 17 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
ارائه مدلی در تحلیل پوششی داده ها برای بدست آوردن وزن های مشترک با استفاده از منطق فازی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2007-09-23)مدل تحلیل پوششی داده ها مدلی برای محاسبه کارایی واحدهای تصمیم گیری است. در مدل های قبلی ارائه شده ضعف هایی وجود دارد که مهم ترین آنها تغییر وزن ورودی ها و خروجی ها در مدل است که باعث می شود کارایی واحدهای تصمیم گیری با وزن ...
-
بررسی عوامل موثر بر توسعه فروش محصولات فرهنگی (کتاب) در ایران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2007-09-23)هدف اصلی این پژوهش ایجاد و آزمون مدلی است که درک ما از چگونگی ارزیابی کانال های خرید معمولی و اینترنتی توسط مشتریان و همچنین چگونگی شکل گیری تمایلات خرید و مطلوبیت در خرید اینترنتی و معمولی افزایش می دهد. جامعه آماری این ...
-
کاربرد داده کاوی در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2007-09-23)امروزه مدیریت ارتباط با مشتری فقط یک مزیت رقابتی نیست بلکه شناسایی و جذب مشتریان وفادار و نگهداشتن آنها برای ادامه حیات در بازار رقابت، امری ضروری است. بانک ها و موسسات اعتباری در گذشته به علت محدودیت تنوع خدمات و عدم ...



