مرور دوره 9, شماره 24 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
ارزیابی چابکی با استفاده از متغیرهای کلامی در منطق فازی و رتبه بندی اعداد فازی با استفاده از تکنیک نقطه ثقل مرکزی و تاپسیس (مطالعه موردی: شرکت فولاد آلیاژی استان یزد) (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2012-03-20)در این مقاله سعی شده تمامی نظرات محققان پیشین در زمینه ی ارزیابی چابکی جمع آوری شده و یک روش جدید برای سنجش چابکی با استفاده از منطق فازی ارائه شود ابتدا با استفاده از منطق فازی ارائه شود ابتدا با استفاده از روش FAI سطح ...
 
- 
بررسی عوامل تعیین کننده بهره وری در صنایع کارخانه ای ایران (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2012-03-20)رشد بهره وری صنعت هر کشور به نیروی کار، موجودی سرمایه، مقدار صادرات و هزینه های سرمایه گذاری روی تحقیق و توسعه و در نهایت به ساختار نهادی اقتصاد آن کشور بستگی دارد. هدف این پژوهش بررسی نقش نهادها می باشد. بدین منظور پرونده ...
 
- 
داده کاوی حوادث شغلی در صنعت ساختمان مورد کاوی در یک سازمان پروژه محور (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2012-03-20)مقاله حاضر سعی در استفاده کاربردی از دانش داده کاوی به عنوان یک ابزار تحلیلی برای یافتن الگوهای رخداد حادثه از میان 1845 مورد حادثه و شبه حادثه ثبت شده در بانک اطلاعاتی حوادث شغلی یکی از سازمان های بزرگ پروژه محور کشور طی ...
 
- 
روشی جدید برای حل مسائل تصمیم گیری چند معیاره (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2012-03-20)این مقاله روشی جدید برای حل مسائل تصمیم گیری چند معیاره است. این روش بر اساس تعریف هندسی خاصی از گزینه ها و با منطق ریاضی ساده اما قوی و مستدل طراحی شده است. یکی از مهمترین و مشخص ترین مزایای این روش قابل فهم بودن محتوا و ...
 
- 
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری کسب و کارهای خوشه صنعتی شیلات استان سیستان و بلوچستان با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2012-03-20)خوشه سازی صنعتی امروزه تقریبا در کلیه کشورهای جهان انجام می گردد. در ایران نیز گرایش به بحث خوشه های صنعتی در محافل علمی و تصمیم گیری و نیز برنامه های توسعه کشور مورد توجه قرار گرفته است. مهمترین بحث خوشه بندی و سیاست های ...
 
- 
عوامل موثر بر انتخاب بازارهای هدف صادراتی صنعت برق ایران (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba'i University, 2012-03-20)یکی از کلیدی ترین موضوعات بازاریابی بین المللی، انتخاب بازار هدف صادراتی است که اولین مرحله در فرایند بین المللی شدن شرکتها می باشد. در این مقاله عوامل موثر بر انتخاب بازارهای هدف صادراتی صنعت برق ایران معرفی شده اند. عوامل ...
 



