دوره 8, شماره 30
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
ارتباط مادر-کودک، همسازی کودکان و نوجوانان، تقلید و عملکرد شناختی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2011-12-22)
 
- 
مسیرهای دستیابی به شبکهها، انجمنها و منابع علمی روانشناختی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2011-12-22)
 
- 
رابطه سبکهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی: نقش جنس و رشته تحصیلی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2011-12-22)بهمنظور بررسی رابطة سبکهای یادگیری با پیشرفت تحصیلی، جنس و رشتة تحصیلی در دانشآموزان دبیرستانی شهر اقلید، 500 دانشآموز (263 زن، 237 مرد) با روش نمونهبرداری خوشهای انتخاب شدند. شرکتکنندگان به سیاهة سبکهای یادگیری ...
 
- 
پیوندهای والدینی و سلامت روانی: نقش جنس (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2011-12-22)برای شناخت رابطة پیوندهای والدینی و سلامت روانی 330 دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی (233 زن ، 97 مرد) انتخاب شدند. برای سنجش رابطة والد¬-کودک، سیاهة پیوندهای والدینی (پارکر، 1979) و برای بررسی سلامت¬روانی، پرسشنامة سلامت عمومی ...
 
- 
ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2011-12-22)بهمنظور بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجار¬یابی مقیاس 46 مادّهای رفتار زودانگیخته (وایت¬ساید و لینام، 2001)، 560 نفر (281 دختر و 279 پسر) از دانش¬آموزان مقطع متوسطة شهر تهران به شیوة نمونه¬برداری تصادفی چندمرحله¬ای ...
 
- 
سبکهای والدگری و پیشرفت تحصیلی: نقش واسطهگر خودپنداشت یا حرمت خود؟ (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2011-12-22)این پژوهش با هدف تعیین نقش واسطهگر حرمتخود و خودپنداشت در رابطة بین سبکهای والدگری و پیشرفت تحصیلی بر پایة یک مدل علّی در نمونهای متشکل از 304 دانشآموز (152 دختر و 152 پسر) پایة چهارم دبستان شهر تهران و والدین آنها ...
 
- 
مبانی مفهومی احساس تنهایی: یک مطالعه کیفی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2011-12-22)پژوهش حاضر با هدف شناسایی مؤلفههای مفهومی احساس تنهایی در دانشجویان ایرانی بر پایة پژوهش کیفی و تحلیل محتوا شکل گرفت. اطلاعات محتوایی احساس تنهایی در سه گام جمعآوری شدند: نخست، پیشینة پژوهشی احساس تنهایی و ابزارهای ...
 



