مرور دوره 13, شماره 49 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی برکنشهای اجرایی نوجوانان مبتلا به اختلال تنیدگی پس ضربهای
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-09-22)هدف این پژوهش تعیین میزان تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در کنشهای اجرایی نوجوانان مبتلا به اختلال تنیدگی پس ضربهای بود. بدین منظور، در چهارچوب طرح تجربی تکآزمودنی خطوط پایه چندگانه با ورود پلکانی، 3 نوجوان (2 دختر و ...
-
نقش واسطه ای فرایندهای نظام خود و هیجان های تحصیلی در رابطه بین محیط حامی خودپیروی و درگیری تحصیلی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-09-22)هدف این پژوهش تعیین نقش واسطهای فرایندهای نظام خود و هیجانهای تحصیلی در رابطه میان محیط حامی خودپیروی و درگیری تحصیلی بود. نمونه پژوهش شامل 416 نفر (233 زن و 183 مرد) از دانشجویان دانشگاه شیراز و ابزارهای پژوهش شامل ...
-
پیشبینی شاخصهای دلبستگی فرزندان براساس شاخصهای دلبستگی والدین: مطالعه بین نسلی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-09-22)هدف این پژوهش پیشبینی شاخصهای دلبستگی فرزندان براساس شاخصهای دلبستگی والدین بود. بدین منظور 207 نفر از دانشجویان دانشگاههای شهر تهران (146 دختر، 56 پسر، 5 نامشخص) و والدین (207 پدر، 207 مادر) با استفاد از روش نمونهبرداری ...
-
اندازه های عوامل تنیدگی زای شغلی: پرسشنامه، روش اجرا و نمره گذاری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-09-22)اسپکتور و جکس در سال 1998 اندازههای عوامل تنیدگیزای شغلی1 (MJS) را تدوین کردند. این آزمون 20 مادّه دارد و سه حیطه اصلی تنیدگی شغلی را میسنجد. مقیاس تعارض بین فردی در محیط کار2 (ICAWS)، با 4 مادّه ...
-
اثربخشی آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ فزونکنشی بر ارتقای تعامل والد-کودک
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-09-22)این پژوهش با هدف تعیین تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی به مادران کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ فزونکنشی بر ارتقای تعامل والد-کودکانجام شد. در این بررسی 26 مادر که فرزندان 6 تا 12 ساله با اختلال نارسایی توجه/ فزونکنشی ...
-
تبیین خردمندی بر اساس هوش موفق و خودکارآمدی مقابله
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-09-22)هدف این پژوهش تبیین خردمندی بر اساس هوش موفق و خودکارآمدی مقابله بود. بدین منظور 320 نفر(193زن، 127مرد) از دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه شیراز در سال تحصیلی95-94 به روش تصادفی خوشهای انتخاب شدند و مقیاسهای خودسنجی ...
-
نقش واسطهای خودنظمجویی رفتاری در رابطة بین سبکهای هویت و ابراز وجود
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب, 2016-09-22)در این پژوهش در چهارچوب مدلی علّی، نقش پیشآیندی سبکهای هویت در ابراز وجود با واسطهای خودنظمجویی رفتاری بررسی شد. بدین منظور 265 نفر از دانشآموزان دبیرستانی شهر ابرکوه (121 دختر ، 144 پسر) به شیوة خوشهای تصادفی ...



