مرور دوره 33, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
- 
بررسی ارتباط بین رفتار مشارکتی و رفتار شهروندی مشتریان بر قصد ترک خرید (مطالعۀ موردی: یک شرکت بیمهای) (پژوهشکده بیمه, 2018-05-22)صنعت بیمه از جملۀ صنایعی است که برای ارائۀ خدمت، نیازمند ایفای نقش فعال بیمهگذاران است، بهطوری که در صورت عدم همکاری بیمهگذاران و شرکتهایی که در این صنعت خدمات ارائه میدهند، ارائۀ خدمات مطلوب ممکن نخواهد بود. پژوهش ...
 
- 
استفاده از تکنیکهای دادهکاوی برای جذب نمایندگان صدور در صنعت بیمه (مقاله به علت عدم رعایت اصول پژوهشی و اخلاقی، فاقد اعتبار است) (پژوهشکده بیمه, 2018-05-22)صنعت بیمه ایران رشد چشمگیری را در دهه گذشته تجربه کرده است و سهم بالایی از معاملات این صنعت به نمایندگان اختصاص دارد. بنابراین، فرآیند انتخاب نماینده جدید اهمیت بسیار بالایی دارد. این پژوهش بر روی مشخصههای انبارداده و ...
 
- 
مدلبندی توأم استوار دادههای ذخیرهسازی خسارات معوق رشتههای بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت بیمۀ ایرانی: یک روش بیزی (پژوهشکده بیمه, 2018-05-22)ذخیرهسازی خسارات معوق یکی از اساسیترین مسائل در بیمۀ عمومی است. در این مقاله، یک روش بیزی تعمیمیافته برای مدلبندی توأم دادههای ذخیرهسازی خسارات معوق رشتههای بیمۀ بدنه و بیمۀ شخص ثالث اتومبیل یک شرکت ...
 
- 
بررسی و تحلیل عوامل کلاهبردارانه در بیمۀ مسئولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیۀ زمینی در قبال اشخاص ثالث (بیمۀ شخص ثالث -خسارات بدنی) (پژوهشکده بیمه, 2018-05-22)صنعت بیمه با توجه به ماهیت خود، مستعد ابتلا به کلاهبرداری و تقلب است. در بیمۀ اتومبیل، بیمهگر کلیۀ خسارتهایی را که بهواسطۀ خودرو یا بار خودرو به اشخاص ثالث وارد میشود، تحت پوشش قرار میدهد. در طی ...
 
- 
تحلیلی بر ضوابط، آثار و کارآمدی نفع قابل بیمه در نظام حقوقی ایران (پژوهشکده بیمه, 2018-05-22)در نظام حقوقی ایران، نفع قابل بیمه یکی از شرایط اساسی صحت قرارداد بیمه است که نوشتگان قابل توجهی در خصوص آن وجود ندارد؛ به همین دلیل این مقاله که با رویکرد تطبیقی، به رشتۀ تحریر درآمده است، در حد امکان کوشیده است تا ...
 



