مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
شناخت شاخصهای محتوایی و شکلی «تلویزیون ـ واقعیت» و اقتضائات استفاده از آن در تلویزیون ایران (مطالعه موردی: مجموعه های تلویزیونی «فرمانده» و «کارآموز»)
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران, 2019-05-22)«تلویزیون ـ واقعیت» (Reality-TV) از گونهها یا ژانرهای متأخر برنامهسازی تلویزیونی است که استقبال گسترده مخاطبان، برنامهسازان و شبکههای تلویزیونی از این گونه، سبب فراگیری آن شده است. بااینوجود، «تلویزیون ـ واقعیت» در ...
-
پساتلویزیون ؛ دگرگونیهای تلویزیون در عصر همگرایی رسانه ها
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران, 2019-05-22)«پساتلویزیون» اشاره به منسوخ شدن روشی خاص و پایان دورهای دارد که در آن تماشای تلویزیون و مشارکت در آن انحصاری بود. همگرایی، به قابلیت استفاده از چندین سرویس بر روی یک پلتفرم یا دستگاه گیرنده، یا امکان بهرهبرداری از هر ...
-
تفاوتهای «خبر جعلی» و «شایعه» از منظر اسناد علمی، کارشناسان و نظریه پردازان ژورنالیسم، خبر و علوم ارتباطات
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران, 2019-05-22)انتشار گسترده «خبر جعلی» ـ خبرهایی که عامدانه، مغرضانه و بهصورت سازمانی و حرفهای اغلب بر بستر رسانههای اجتماعی، جهت فریب کاربران و انحراف جامعه ساخته و پرداخته میشوند ـ به یکی از تهدیدات مهم رسانهای در جوامع امروز ...
-
استفاده از مؤلفه ها و مفاهیم سینمایی در طراحی معماری با مضمون حرکت
(دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران, 2019-05-22)با توجه به اینکه سینما، یکی از مهمترین رخدادهای رسانهای قرن بیستم تلقی شده و موضوع حرکت و مطالعه علمی و هنری آن، یکی از معاصرترین گرایشها در طراحی پروژههای معماری است، کشف عمیقتر ارتباط زمینههای بینابینی سینما و ...



