مرور دوره 1, شماره 2 بر اساس موضوع "بازارگرایی"

  • بررسی تأثیر ابعاد بازارگرایی بر کارکردهای مدیریت دانش 

    لاجوردی, مسعود؛ دانایی, ابوالفضل؛ لاجوردی, میلاد؛ کاظم پور, مازیار (دانشگاه جامع امام حسین(ع)Imam Hossein University, 2018-11-22)
    هدف پژوهش بررسی ارتباط میان ابعاد بازارگرایی و کارکردهای مدیریت دانش و ارائه الگوی مفهومی در این حوزه است. در گام نخست با استفاده از مطالعه ادبیات تحقیق و مصاحبه با گروه خبرگان، نه ویژگی برای سنجش مفهوم بازارگرایی شناسایی ...