نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجعفری نیا, عطیهfa_IR
dc.contributor.authorعظیمی خبازان, فرنوشfa_IR
dc.contributor.authorاباذری, محمدرضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:48:03Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:48:03Z
dc.date.available1399-07-09T03:48:03Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:48:03Z
dc.date.issued2018-01-21en_US
dc.date.issued1396-11-01fa_IR
dc.date.submitted2017-05-12en_US
dc.date.submitted1396-02-22fa_IR
dc.identifier.citationجعفری نیا, عطیه, عظیمی خبازان, فرنوش, اباذری, محمدرضا. (1396). رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و وفاداری کاربران کتابخانه‏های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه). فصلنامه مطالعات دانش شناسی, 4(13), 141-159. doi: 10.22054/jks.2018.35675.1198fa_IR
dc.identifier.issn2476-387X
dc.identifier.issn2476-423X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/jks.2018.35675.1198
dc.identifier.urihttp://jks.atu.ac.ir/article_9179.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/248280
dc.description.abstractهدف کلی این پژوهش تعیین رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و وفاداری کاربران کتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) بوده است. این تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش، کاربران کتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه در شهر قم بوده‏اند که با استفاده از فرمول کوکران 264 نفر با روش نمونه‌گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده پرسش‏نامه بوده و برای تجزیه‌وتحلیل داده‌ها از روش‏های آماری توصیفی و ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. یافته‏ها نشان داد که در میان مؤلفه‌های مدیریت کیفیت جامع، مؤلفه «تمرکز بر مشتری» با 37/2 بالاترین میانگین را به خود اختصاص داده است. دیگر مؤلفه‌ها به ترتیب «مدیریت فرآیند»، «رهبری در مدیریت» و «مدیریت منابع انسانی» در جایگاه بعدی قرار می‏گیرند. در مؤلفه‌های وفاداری کاربران نیز مؤلفه «وفاداری نگرشی» با میانگین 21/2 بالاتر از مؤلفه «وفاداری رفتاری» با میانگین 91/1 قرار داشت. <strong>‏</strong>نتایج تحقیق بیانگر این است که بین مدیریت کیفیت جامع و وفاداری کاربران در کتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) رابطه مستقیم و معناداری وجود داشت. همچنین در بین مؤلفه‌های دو متغیر نیز رابطه مستقیم و قوی وجود دارد که تمرکز بر مشتری نسبت به دیگر مؤلفه‌های مدیریت کیفیت جامع بیشترین رابطه را با مؤلفه‌های وفاداری کاربران داشت.fa_IR
dc.format.extent396
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مطالعات دانش شناسیfa_IR
dc.relation.ispartofKnowledge Studiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/jks.2018.35675.1198
dc.subjectدفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قمfa_IR
dc.subjectکتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران)fa_IR
dc.subjectمدیریت کیفیت جامعfa_IR
dc.subjectوفاداری کاربرانfa_IR
dc.titleرابطه بین مدیریت کیفیت جامع و وفاداری کاربران کتابخانه‏های دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قمfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قم، قم، ایرانfa_IR
dc.contributor.department. استادیار علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قم، قم، ایرانfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue13
dc.citation.spage141
dc.citation.epage159


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد