دوره 4, شماره 13
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و وفاداری کاربران کتابخانههای دانشگاهی (مطالعه موردی: کتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه)
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-01-21)هدف کلی این پژوهش تعیین رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و وفاداری کاربران کتابخانه موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه (خواهران) بوده است. این تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش، کاربران کتابخانه موسسه آموزش عالی ...
-
ارزیابی رضایتمندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات بر اساس الگوی کانو- لایبکوال
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-01-21)هدف از انجام این تحقیق بررسی میزان رضایتمندی اعضاء فعال کتابخانه مرکزی استان خوزستان نسبت به کیفیت خدمات با استفاده از الگوی کانو- لایب کوال بود.این پژوهش با روش پیمایشی انجام گرفت. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامه استاندارد ...
-
مطالعه علم سنجی جایگاه کشورهای خاورمیانه در جغرافیای سیاسی اطلاعات
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-01-21)هدف اینپژوهش مطالعه جایگاه کشورهای خاورمیانه و تعیین کشورهای قدرتمند اطلاعاتی، وابسته و ضعیف آنها بر اساس چارک تولیدات علمی و همکاریهای علمی در جغرافیای سیاسی اطلاعات بود.این پژوهش ازلحاظ هدف کاربردی و از نوع علمسنجی ...
-
جریان اطلاعات بارگذاری منابع استانداردها در شبکه داخلی کتابخانه مرکز پژوهش متالورژی رازی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-01-21)پیشبرد فعالیتها، عملکردها و ساختار هر سازمانی به اطلاعات وابسته است. از طرفی، در عصر نوآوری، تبادل اطلاعات با محیط پیرامون، موجب تغییر، تحول و حتی تکامل میشود. ترسیم جریان اطلاعات بارگذاری منابع استانداردها در شبکه داخلی ...



