مرور دوره 7, شماره 17 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
آموزش مستقیم واژه در متن: مقایسة تأثیر دو رویکرد یادگیری مستقیم و تصادفی در یادگیری واژه رضا مراد صحرایی شهناز احمدی قادر
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-02-20)آموزش مستقیم واژه در متن :مقایسة تأثیر دو رویکرد یادگیری مستقیم و تصادفی در یادگیری واژه رضا مراد صحرایی[1] شهناز احمدی قادر[2] تاریخ دریافت: 11/7/91 تاریخ تصویب: 10/3/92 چکیده ...
-
بررسی تطبیقی کلمات اختصاری در فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی- علیرضا قلی فامیان/ مریم سخنور
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-02-20)بررسی تطبیقی کلمات اختصاری در فارسی، انگلیسی، عربی و ترکی علی رضا قلی فامیان[1] مریم سخنور[2] تاریخ دریافت: 27/6/91 تاریخ تصویب: 28/7/93 چکیده ...
-
توزیع رسایی در خوشة دوهمخوانیِ مرز هجا در زبان فارسی- افشین رحیمی، محرم اسلامی، بهرام وزیر نژاد
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-02-20)توزیع رسایی در خوشة دوهمخوانیمرز هجا در زبان فارسی افشین رحیمی[1] محرم اسلامی[2] بهرام وزیرنژاد[3] دریافت: 11/7/91 تصویب: 26/8/92 چکیده در این مقاله، توزیع رسایی ...
-
جایگاه دستور زبان در آموزش از دیدگاه فرهنگی - ناهیده کلاشی
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-02-20)جایگاه دستورزبان در آموزش از دیدگاه فرهنگی ناهیده کلاشی[1] تاریخ دریافت: 30/7/91 تاریخ تصویب: 21/2/92 چکیده دستور زبان عبارت است از مجموعة ...
-
دیدگاههای زبانآموزان در مورد مفهوم فرهنگ و بازتابِ آن در آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان ایرانی - پریسا مهران /الهه ستودهنما /سیده سوسن مرندی
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-02-20)دیدگاههای زبانآموزان در مورد مفهوم فرهنگ و بازتاب آن در آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان ایرانی الهه ستودهنما سوسن مرندی پریسا مهران[1] تاریخ دریافت: 1/4/91 تاریخ تصویب: ...
-
واژه، طرحوارة تصوری و تفاوتهای فردی، پژوهشی بر پایة ارتباط بدنی - محمدحسین شرفزاده /فردوس آقاگلزاده/ آزیتا افراشی /شهلا رقیبدوست
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2016-02-20)واژه، طرحوارة تصوری و تفاوتهای فردی: پژوهشی بر پایة ارتباط بدنی محمد حسین شرف زاده[1] فردوس آقاگلزاده آزیتا افراشی شهلا رقیبدوست تاریخ دریافت: 15/4/91 تاریخ ...



