مرور دوره 12, شماره 23 بر اساس موضوع "آمیخته بازاریابی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اولویت بندی کاربردهای اینترنتاشیا برای نوآوری در آمیخته بازاریابی با توجه به عوامل فناورانه، قانونی و بازار کشور ایران
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2020-05-21)تأثیر روزافزون استراتژیهای نوآورانه بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد کسبوکارها سبب شدهاست کسبوکارها همواره درصدد بهکارگیری فناوریهای نوین دیجیتال جهت نوآوری درآمیخته بازاریابی باشند. ظهور فناوری اینترنتاشیا موجب ...



