7.1, شماره 27
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارزیابی مراحل تکاملی دولت الکترونیک در ایران
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2008-02-20)امروزه رشد فزاینده ی فناوری های اطلاعات و ارتباطات این فرصت را پیش روی دولت ها قرار داده است تا با تغییرات بنیادی در بدنه ی خود راه را برای ارائه ی هرچه بهتر خدمات به شهروندان فراهم سازند. از اینرو، بیش از یک دهه است که ...
-
توانمند سازی کارکنان از طریق آموزشهای ضمن خدمت (مورد مطالعه شرکت پالایش نفت اصفهان)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2008-02-20)این مقاله به بررسی دیدگاههای مدیران و سرپرستان شرکت پالایش نفت اصفهان دربارهی افزایش توانمندی های شغلی کارکنان از طریق آموزش های ضمن خدمت می پردازد. روش این تحقیق از نوع توصیفی- پیمایشی است .جامعهی آماری آن را مدیران ...
-
بررسی عوامل زمینه ساز، چالش ها و تنگناهای توسعهی بانکداری الکترونیک
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2008-02-20)این مقاله، تحقیقی برای شناسایی و رتبه بندی عوامل زمینه ساز و محرّک توسعهی بانکداری الکترونیک و نیز شناسایی و رتبه بندی کردن چالشها و تنگناهای محیط برونی نظام بانکداری الکترونیکی در کشور است. جامعهی آماری تحقیق, بانک ...
-
سازوکارهای مؤثر در طراحی و پیادهسازی نظامهای نوین ارزیابی عملکرد سازمانی در بانکهای تجاری کشور (مطالعهی موردی، بانک ملت)
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2008-02-20)سنجش عملکرد سازمانی موضوعی است که همهی سازمانها فارغ از ماهیت دولتی یا خصوصی بودن آنها، و در سطح خرد و کلان با آن مواجه هستند. یکی از ابعاد سنجش عملکرد موضوع کنترل سازمانی است که برای سازمانها این موضوع را با اهمیت تر ...



