مرور دوره 3, شماره 6 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
طراحی سیستم دانش محور کشف تقلب در شرکت های بیمه: رویکرد فازی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2012-02-20)گسترش فناوری اطلاعات در صحنه ی صنعت بیمه موجب ایجاد تحولات گستردهای در شیوههای انجام معاملات و توسعه ی بیمه ی الکترونیکی شده است. از طرف دیگر، ارتباطات الکترونیکی دائماً در معرض انواع مختلف تقلب قرار دارند؛ بنابراین ابداع ...
-
تحلیل و مقایسه بلوغ حاکمیت فناوری اطلاعات در دو سازمان منتخب خدمات و تولیدی
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2012-02-20)حاکمیت فناوری اطلاعات بخش لاینفک حاکمیت در سازمان است و در بر گیرنده ی مسؤولیت های هیأت مدیره و مدیریت اجرایی سازمان است که شامل رهبری ساختار و فرایندها سازمانی است که تضمین می کند، فناوری اطلاعات از استراتژی ها و اهداف ...
-
تبیین رفتار شهروندی سازمانی در پرتو رهبری معنوی . مطالعه ی موردی؛ کارکنان مرکز آموزش صدا و سیما
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2012-02-20)سازمانها برای دستیابی به موفقیت و رقابت با دیگر سازمانها نیازمند منابع انسانی متعهد و دارای انگیزه هستند. نیروهایی که افزون بر انجام وظایف محوله، خود را وقف سازمان کردند و برای تحقق اهداف آن از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند. ...
-
ارزیابی مقایسه ای استراتژی های زنجیره ی تأمین ناب، چابک و ناب-چابک
(دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2012-02-20)امروزه شرکتها برای محافظت از مزیت رقابتی خود در برابر رقبایشان، بهطور مستمر به پاسخ گویی به تقاضای مشتریان توجه میکنند. یکی از مشخصههای کلیدی کسب و کار در جهان امروز توجه به موضوع رقابت زنجیرههای تأمین بهجای رقابت ...



