دوره 4, شماره 8
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تاثیرگرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2013-02-19)تحقیق حاضر به بررسی تاثیرگرایش به بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی بر عملکرد سازمانی در دانشگاه مازندران پرداخته است. جامعه آماری این تحقیق یازده دانشکده فعال در دانشگاه مازندران می باشد. برای جمع آوری اطلاعات مربوط ...
 
- 
مدل یابی تأثیر ابعاد کارآفرینی استراتژیک-مطالعه موردی گروه پیمان آمل (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2013-02-19)هدف از انجام تحقیق حاضر بررسی میزان بکارگیری ابعاد کارآفرینی استراتژیک می باشد. بمنظور دسترسی به هدف مذکور، از مدل آریلند و همکارانش که شامل پنج بعد تفکر کارآفرینانه، فرهنگ کارآفرینانه، رهبری کارآفرینانه، خلاقیت و نوآوری، ...
 
- 
بررسی میزان برخورداری رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه مازندران (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2013-02-19)هدف این مقاله بررسی میزان برخورداریازشاخصهای مختلف رفتارشهروندی سازمانی در یکی از سازمانهای آموزشی بوده است. در این تحقیق رفتار شهروندی سازمانی کارکنان دانشگاه مازندران با توجه به نوع وظایف،سابقهی خدمت، سطح تحصیلات،جنسیت ...
 
- 
تاثیر شبکه اجتماعی مدیران اجرایی بر عملکرد کسب و کارهای نوپا در ایران: شواهدی مبتنی بر یافته های دیده بان جهانی کارآفرینی(GEM) (دانشگاه مازندرانUniversity of Mazandaran, 2013-02-19)شبکه های اجتماعی در برگیرنده ی روابطی هستند که اطلاعات و منابع مورد نیاز کارآفرینان را در اختیارشان قرار می دهند. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر بکارگیری منابع مشورتی شبکه اجتماعی کارآفرینان (مدیران اجرایی) بر عملکرد کسب و ...
 



