نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمعمارزاده طهران, غلامرضاfa_IR
dc.contributor.authorابوالمعالی, فاطمه الساداتfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T03:29:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:29:45Z
dc.date.available1399-07-09T03:29:45Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:29:45Z
dc.date.issued2012-12-21en_US
dc.date.issued1391-10-01fa_IR
dc.date.submitted2012-06-25en_US
dc.date.submitted1391-04-05fa_IR
dc.identifier.citationمعمارزاده طهران, غلامرضا, ابوالمعالی, فاطمه السادات. (1391). تاثیر دورکاری بر عملکرد کاری کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. آینده پژوهی مدیریت, 23(497), 1-10.fa_IR
dc.identifier.issn1605-2749
dc.identifier.urihttp://jmfr.srbiau.ac.ir/article_7703.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/241839
dc.description.abstractامروزه در آغاز هزاره سوم با معنای جدیدی از کار که معنایی متفاوت با واژه قرن بیستم دارد به نام دورکاری که در واقع نقطه عزیمت از شرایط کاری استاندارد، سنتی به سمت رویه های انعطاف پذیر به واسطه به استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات است و راه حلی نوین برای دستیابی به اهداف سازمان و برآورده ساختن نیازهای منابع انسانی  می باشد رو به رو هستیم. هدف از این پژوهش بررسی تاثیر دورکاری بر عملکرد کاری کارکنان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد. که از نظر نتیجه کاربردی و از نظر هدف توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش را کارکنان دورکار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که 630 نفر هستند تشکیل می دهند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسش نامه است. روایی پرسش نامه با راهنمایی اساتید راهنما و مشاور و 10 نفر از خبرگان مورد تایید قرار گرفت وبرای پایایی سوال های پرسش نامه از روش آلفای کرونباخ استفاده شد که آلفای به دست آمده در مرحله مقدماتی 0/924 و در مرحله اصلی 0/926 است. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون t، همبستگی پیرسون، آزمون فریدمناستفاده شده است.یافته های این پژوهش نشان می دهد که دورکاری با مولفه های عملکرد(تعهد سازمانی، صرفه جویی در هزینه ها، انگیزش، ارتقا، رضایت شغلی، تمرکز) ارتباط مثبت دارد و به واسطه انعطاف پذیریسبب افزایش عملکرد کارکنان شده است.نتایج این پژوهش نشان داد که عوامل مدل با هم هم ارز نیستند و تعهد سازمانی با بالا ترین میانگین رتبه ای 4/8 مهمترین عامل و ارتقا با کمترین میانگین رتبه ای 2/55 کم اهمیت ترین عامل در دورکاری شناخته شده است.fa_IR
dc.format.extent388
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقاتfa_IR
dc.relation.ispartofآینده پژوهی مدیریتfa_IR
dc.subjectدورکاریfa_IR
dc.subjectعملکرد کاری کارکنانfa_IR
dc.subjectتکنولوژی اطلاعات و ارتباطاتfa_IR
dc.titleتاثیر دورکاری بر عملکرد کاری کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentعضو هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات(مسئول مکاتبات)fa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue497
dc.citation.spage1
dc.citation.epage10


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد