مرور دوره 20, شماره 3(پیاپی 82) بر اساس تاریخ انتشار

  • رویکردی نوین جهت چیدمان منابع در شرایط نا مشخص بودن توالی پدیده ها 

    تقوی فرد, دکتر محمد تقی؛ دهنار صیدی, حمید رضا (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2009-10-23)
    در این مقاله رویکردی نوین جهت مرتب کردن زمانی منابع و نیز کاربردهای آن ارائه می شود . اگر توالی پدیده ها معین و قابلکنترل نباشد، مبحث ترتیب گذاری و زمانبندی به تصمیم گیری در شرایط تناقض و حالت عدم اطمینان کامل گره

  • طراحی الگوی مراقبت های مدیریت شده در سیستم بهداشت و درمان ایران:1385 

    دلگشایی, دکتر بهرام؛ قاسمی, دکتر مرتضی (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2009-10-23)
    مراقبت مد یریت شده نمونه ای از نظامهای نو ین مراقبت سلامتی است که وظیفه آن کنترل هز ینه خدمات، در ی ک حالتهزینه اثر بخشی مناسب از طریق سازمانهای مراقبت مدیریت شده می باشد. نظر به اینکه عوامل متعددی چون ناکافی بودن

  • بررسی پتانسیل صادراتی دوجانبه ایران در تجارت با کشورهای واقع در آسیای جنوب غربی 

    عبدالوند, دکتر محمد علی؛ ضیغمی, دکتر محمد علی (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2009-10-23)
    از محور های مهم جهت برنامه ریزی به ویژه در توسعه صادرات به کشورهای درحال توسعه، آگاهی از ظرفیت های دوجانبهکشورها در تولید و صدور کالا است . هدف اصلی این مقاله بررسی و شناسایی پتانسیل صادرات غیر نف تی دوجانبه ایران ...

  • یک رویکرد غیر خطی عدد صحیح مختلط برای بهینه سازی تولید دسته ای محصولات فساد پذیر 

    حمیدی, دکتر ناصر؛ نایبی, محمد امین؛ سعیدی, حسام (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2009-10-23)
    یکی از فرآیندهای تولید محصول ، روش تولید دسته ای است و اگر برنامه ریزی مناسبی برای آن صورت گیردهزینه های تولید، کاهش قابل توجه خواهد داشت . این روش تولید در صنایع مختلفی همچون شیمیایی، قطعاتمکانیکی و صنایع ...

  • ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازار های صنعتی 

    حیدرزاده, دکتر کامبیز؛ رمضانی قمی, محمدرضا (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2009-10-23)
    دراین تحقیق رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای 1 دربازار های صنعتی 2 (ابزار صنعتی ) مورد بررسی قرارگرفته اس ت . همچنین چگونگی تاثیری که نوع رابطه مشتریان با شرکت در موارد ذیل ، روی وفاداری ایشان دارد بررسی ...

  • مطالعه و تعیین اثر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در صنعت بیمه 

    میرابی, دکتر وحیدرضا (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2009-10-23)
    از صنایع بسیار با ارزش هر جامعه می توان از صنعت بیمه که خود به نوعی باعث توسعه روزافزون آن جامعه می شود، یاد کرد .امروزه در تمامی جوامع توسعه گرا، بیمه را عاملی مهم در توسعه کشورها می دانند زیرا معتقدند بیمه در رشد ...

  • ارزیابی مدل های مبتنی بر اقلام تعهدی برای کشف مدیریت سود 

    نیکومرام, دکتر هاشم؛ نوروش, دکتر ایرج؛ مهرآذین, دکتر علیرضا (دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات, 2009-10-23)
    این تحقیق به ارزیابی 9 مدل کشف مدیریت سود می پردازد. ارزیابی انجام شده در این تحقیق بر پایه بررسی توانمندی هر یک ازمدل ها از نظر رویارویی با دو نوع خطای شناخته شده در استنتاج آماری موسوم به خطاهای نوع اول (آلفا) ونوع ...