مرور دوره 16, شماره 61 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
الگوی توسعه ی لجستیک الکترونیک در نزاجا با رویکرد تشخیص و پاسخ
(دانشگاه افسری امام علی(ع), 2016-05-21)لجستیکِ تشخیص و پاسخ، یک لجستیک (آماد و پشتیبانی) انطباقپذیر با محیط است که میتواند نیازمندیهای محیط خویش را با سرعت مناسبی تشخیص دهد و خود را به نحوی تغییر دهد که منطبق با این نیازمندیها باشد. ...
-
ارزیابی سطح مدیریت دانش در دانشگاه افسری امام علی(ع)
(دانشگاه افسری امام علی(ع), 2016-05-21)ارزیابی سطح مدیریت دانش، برای سازمانهای دانشی نظیر دانشگاهها و بهخصوص دانشگاه افسری امام علی(ع) به مثابه بازوی توانمند علمی و مرکز آموزش عالی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ لذا ...
-
ارزیابی و اولویتبندی ابعاد کیفیت خدمات آموزشی مبتنی بر الگوی سروکوآل با بهرهگیری از رویکرد ترکیبی AHP-VIKOR (مطالعه موردی: دانشگاه افسری امام علی(ع))
(دانشگاه افسری امام علی(ع), 2016-05-21)امروزه کیفیت خدمات یکی از مهمترین جنبههای مدیریتی سازمانهای خدماتی است. با وجود اهمیت روزافزون مقوله کیفیت خدمات در دنیای پیچیده، سخت و رقابتی حاضر، بنابر دلایل چندی، اندازهگیری کیفیت در آموزش متفاوت و بسیار مشکلتر ...
-
ارزشیابی اثربخشی دوره آموزش عالی رستهای نهاجا
(دانشگاه افسری امام علی(ع), 2016-05-21)با توجه به هزینههای زیادی که صرف دورههای آموزش عالی رستهای میشود؛ این پژوهش به دنبال ارزشیابی اثربخشی این دورهها و ارائه پیشنهادهایی کاربردی برای بهبود و افزایش اثربخشی آن است. این تحقیق از نظر هدف از نوع تحقیقات ...



