مرور دوره 1, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارائه مدل ارزیابی عملکرد بانک های تجاری با رویکرد ترکیبی BSC و فرآیند تحلیل شبکهای
(دانشگاه خاتم, 2018-02-20)ارزیابی عملکرد در محیط رقابتی امروز از ضرورتهای مدیریت و برنامهریزی عملکرد در هر سازمان اعم از انتفاعی و غیرانتفاعی است. در این راستا ادبیات علم مدیریت به معرفی مدلهای متعددی پرداخته که از تمرکز بر سنجههای مالی در گذشته ...
-
بررسی و تحلیل رویکردهای ارزیابی کیفیت عملکرد مؤسسات آموزش عالی
(دانشگاه خاتم, 2018-02-20)امروزه مهم ترین و اساسی ترین مراکز امر آموزش عالی دانشگاهها و مؤسسات تابع آنها میباشند. این مراکز بهواسطه نقشی که در تربیت نیروی انسانی متخصص، تولید دانش روز و اشاعه آن و پیشرفتهای تحقیقاتی، تکنولوژیکی و علمی دارند ...
-
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی اعتماد، شناخت مشتری از شرکت و رضایت (مورد مطالعه: هتل های شهر کرمانشاه)
(دانشگاه خاتم, 2018-02-20)چکیده: مطالعات پیشین توجه کافی به پیشایندهای شناخت اجتماعی و وفاداری مشتری نداشته اند و هنوز هم آن ها را در جهت برقراری چارچوب ها مورد استفاده قرار نمی دهند. این پژوهش به توسعه مطالعات قبلی در مورد چشم انداز هویت ...
-
تحلیل دینامیکی اثر نهادها بر شرکتهای دانش بنیان براساس تئوری نهادگرایی نوین؛ مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد
(دانشگاه خاتم, 2018-02-20)پارکهای علم و فناوری سازمانی در تعامل با دیگر نهادها بعنوان حلقه اتصال صنعت و دانشگاه و با ماموریت حمایت از ایجاد و رشد شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان تاسیس شدهاند. به عبارت دیگر مجموعه پارک علم و فناوری بستر فعالیت ...
-
فرا روشِ پژوهش های مبتنی بر نظریه هم تکاملی در مطالعات سازمان و مدیریت (مورد مطالعه: مقالات نشریات نمایه شده در پایگاه ISI از سال 1999 تا 2018)
(دانشگاه خاتم, 2018-02-20)با گسترش روزافزون پیچیدگی محیط، دهههای اخیر شاهد تلاش فزاینده محققان حوزه سازمان در خصوص درک و مدیریت روابط سازمان با محیط خود بوده است. نظریه همتکاملی که در دهه 60 میلادی در علم زیست شناسی معرفی گردید، در دو دهه اخیر ...



