مرور دوره 5, شماره 17 بر اساس موضوع "تعهد ارتباطی مشتری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد
(دانشگاه سیستان و بلوچستان, 2012-11-21)در بازار کسب و کار امروز، توجه شایانی به مفهوم ارتباطات بین فراهم کننده خدمت و مشتریان شده است. امروزه آنچه حائز اهمیت است برقراری ارتباطاتی با کیفیت با مشتریان به منظور ارتقاء کیفیت ذهنی ادراک شده آنان از خدمت میباشد که ...



