نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorKaivanpanah, Shivaen_US
dc.contributor.authorNemati, Majiden_US
dc.contributor.authorSharifi, Asadollahen_US
dc.date.accessioned1399-07-09T03:19:42Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T03:19:42Z
dc.date.available1399-07-09T03:19:42Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T03:19:42Z
dc.date.issued2014-03-01en_US
dc.date.issued1392-12-10fa_IR
dc.date.submitted2014-10-06en_US
dc.date.submitted1393-07-14fa_IR
dc.identifier.citationKaivanpanah, Shiva, Nemati, Majid, Sharifi, Asadollah. (2014). Iranian TOEFL/IELTS Teachers’ Perception and Practice of Feedback in L2 Writing Classrooms. Journal of Modern Research in English Language Studies, 1(1), 19-35.en_US
dc.identifier.issn2676-5357
dc.identifier.issn2676-5985
dc.identifier.urihttp://jmrels.journals.ikiu.ac.ir/article_441.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/238356
dc.format.extent578
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageEnglish
dc.language.isoen_US
dc.publisherImam Khomeini International Universityen_US
dc.relation.ispartofJournal of Modern Research in English Language Studiesen_US
dc.relation.ispartofپژوهش‌های نوین در مطالعات زبان انگلیسیfa_IR
dc.titleIranian TOEFL/IELTS Teachers’ Perception and Practice of Feedback in L2 Writing Classroomsen_US
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume1
dc.citation.issue1
dc.citation.spage19
dc.citation.epage35


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد