معیارهای انتخاب تجربه در مستند سازی تجارب مدیران
(ندگان)پدیدآور
جعفری مقدم, سعیدنوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
در دنیای معاصر، فراخوانی، تقویت و انتشار دانش سازمانی از طریق مستند سازی تجارت مدیران به عنوان یکی از محورهای اساسی مدیریت دانش، مورد توجه صاحبنظران و پژوهشگران مدیریت قرار گرفته است. مقاله ی حاضر با این پیش فرض که تدوین شاخص هایی برای گزینش تجارب ارزشمند سازمانها: مقدمه ای اساسی برای مستند سازی این تجارب است، پس از اشاره ای کوتاه به مفهوم تجربه ی سازمانی، ویژگی های حاکم بر فرایند اتخاذ تصمیم یا تصمیم های تشکیل دهنده ی یک تجربه را به عنوان مهمترین معیارهای انتخاب تجارب مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد. در این راستا معیارهای یاد شده و مصادیق عینی آن به کمک نوعی مطالعه موردی مستند تبیین می گردد
کلید واژگان
مدیرانمستندسازی
دانش سازمانی
مدیریت دانش
شماره نشریه
3940تاریخ نشر
2004-02-201382-12-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دانشگاه علامه طباطباییشاپا
2251-80372476-5988




