مرور دوره 10, 39.40 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
معیارهای انتخاب تجربه در مستندسازی تجارب مدیران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-02-20)در دنیای معاصر، فراخوانی، تقویت و انتشار دانش سازمانی از طریق مستندسازی تجارت مدیران به عنوان یکی از محورهای اساسی مدیریت دانش ، مورد توجه صاحبنظران و پژوهشگران مدیریت قرار گرفته است. مقاله حاضر با این پیش فرض که تدوین ...
-
طراحی مدل برنامه ریزی استراتژی صنعتی استانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-02-20)استان های کشور و به طور کلی کشور ایران دارای برنامه استراتژیک صنعتی نمی باشد. صنایع در استانها بر مبنای تصادف و علاقه صنعتگران آن استان شکل می گیرند. برنامه استراتژیک، برنامه ای پویا است که بر مبنای ماموریت، محیط خارج و ...
-
ازتباط بین کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان با قابلیت خدمت رسانی آن ها به مشتری
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-02-20)ارزش آفرینی سازمانها به رضایت مشتری یا یادگیرندگان خدمت وابسته است. رضایت مشتری نیز به کیفیت خدمات دریافتی کارکنان سازمان بستگی دارد. لذا قابلیت خدمات رسانی کارکنان در زنجیره سود -خدمت نقش کلیدی دارد و این متغیر به نوبت ...
-
شناسایی خانواده قطعات و قطعات گلوگاهی در سیستم تولید سلولی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-02-20)آرایش ماتریس ماشین – قطعه در طراحی سیستم های تولید سلولی و سیستم های تولیدی انعطاف پذیر نکته ای بسیار مهم بحساب می آید. نتیجه ی این آرایش ایجاد مزیت های متعدد در سیستم های تولیدی است. از میان روش های گوناگونی که برای استفاده ...
-
بررسی رابطه راهبردهای بازار – محصول و عملکرد صادر کنندگان ایرانی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-02-20)پای نهادن به عرصه تجارت و رقابت با دیگر کشورها در دستیابی به سهم بیشتری از بازارهای بین المللی، مستلزم تحولات بنیادین در مدیریت بنگاه های اقتصادی است. بدون شک تعامل بین مدیریت بنگاه های اقتصادی و محیط رقابتی بازارهای جهانی، ...
-
در جستجوی مدلی برای ارزیابی عملکرد سازمان های پژوهش و توسعه
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-02-20)سازمان های پژوهش و توسعه به دلیل ماهیت پیچیده ی خلاق، منحصر به فرد و ساختار نیافته این حوزه، مستلزم مدیریت پویا و زنده گونه است. همچنین به دلیل عدم قطعیت نتایج فعالیت های پژوهش و توسعه نظام های، سنتی ارزیابی عملکرد برای ...
-
راهبردهای اساسی استاندارد گذاری: یکنواختی و افشا در گزارشگری مالی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-02-20)مهمترین وظیفه ی هیات های استاندارد گذار، شناسائی شرایط موجود و ابداع معیارهایی برای ایجاد یکنواختی و افشای مناسب در ثبت و گزارشگری وقایع مالی است. هیات های استاندارد گذار با استفاده از چارچوب نظری و تئوری های حسابداری به ...
-
مدیریت دولتی و ضرورت تقویت زیر ساخت های اخلاقی
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-02-20)ضرورت توجه به اخلاقیات در مدیریت دولتی، پژوهش ها و مطالعات متعددی بدنبال داشته است. بی گمان تقویت اخلاقیات در بخش عمومی می تواند نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات ارائه شده از سوی سازمان های عمومی و افزایش مشروعیت این سازمان ...
-
معیارهای انتخاب تجربه در مستند سازی تجارب مدیران
(دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2004-02-20)در دنیای معاصر، فراخوانی، تقویت و انتشار دانش سازمانی از طریق مستند سازی تجارت مدیران به عنوان یکی از محورهای اساسی مدیریت دانش، مورد توجه صاحبنظران و پژوهشگران مدیریت قرار گرفته است. مقاله ی حاضر با این پیش فرض که تدوین ...



